Powrót

Tekst łatwy do czytania (ETR)

Informacje o Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
w Myszkowie

To jest budynek Komendy  Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie, w skrócie Komenda. Wejście do Komendy jest od ulicy Jana Pawła II 11. Jeżeli potrzebujesz pomocy przy wejściu pracownik komendy pomoże Ci. Parking dla osób z niepełnosprawnością znajduje się przy wejściu do Komendy.

530[S], 531[S] - KP PSP i JRG Myszków

Szefem Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej jest Pan Komendant Grzegorz Paul. Panu Komendantowi pomagają zastępcy i inni strażacy. Komendant dba o ochronę przeciwpożarową w Myszkowie i powiecie myszkowskim. Komenda podzielona jest na sekcje, które zajmują się różnymi sprawami.
 

Mężczyzna w mundurze

Czym zajmują się strażacy?

 

Strażacy pracują w dzień i w nocy.
Strażacy na służbie mają dużo obowiązków. 
Gaszą pożary i ratują ludzi w wypadkach samochodowych. 
Pomagają lekarzom w czasie epidemii. 
Ratują zagrożone zwierzęta

 

Rysunek narysowany w sposób komiksowy. W żółto -czerwonej kolorystyce, scenka przedstawiająca kolizję drogową.. Na piwerwszym planie dwóch strażaków odróconych plecami. Na ubraniach specjalnych napis straż. Na głowach mają hełmy czerwone. Przed nimi żółty samochód osobowy z uszkodzoną maską i samochód pożarniczy czerowny.

Strażacy robią jeszcze inne rzeczy. Sprawdzają czy budynki są 
bezpieczne przed pożarem i czy w razie wybuchu pożaru można 
z nich szybko uciec.

Szkolą strażaków i strażaków ochotników oraz osoby odpowiedzialne 
za bezpieczeństwo pożarowe w zakładach pracy.

Sprawdzają sprzęt i umiejętności strażaków  
z mniejszych jednostek.

Strażacy uczą dzieci i młodzież jak bezpiecznie zachowywać się 
w różnych sytuacjach, co zrobić w razie pożaru, burzy lub powodzi.

 

 

Rysunek narysowany w sposób komiksowy. W żółto -czerwonej kolorystyce, scenka przedstawiająca cztery osoby siedzące na krzesłach po prawej i lewej stronie. Na środku stoi osoba, która wskazuje na tablicę stojącą na stojaku. Na tablicy narysowane są płomienie.

Budynek Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie

Do budynku Komendy możesz wejść od ulicy Jana Pawła II 11. 
Na wejściu przywita Ciebie 
pracownik, który pomoże załatwić 
sprawę.

czestochowa998.pl - Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie

   

Kontakt z pracownikami Komendy

Aby załatwić sprawę w Komendzie:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie
ul. Jana Pawła II 11
42-300 Myszków

Rysunek przedstawiający szkic aparatu telefonicznego

napisz pismo i wyślij je za pomocą platformy e-PUAP: Skrytka ESP

ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma 
Usług Administracji Publicznej. 
Do tego sposobu musisz mieć Internet 
i swoje konto w ePUAP.

Rysunek przedstawiający szkic listu

Możesz też przyjść do Komendy i spotkać się z pracownikiem w godzinach pracy Komendy. Komenda jest otwarta w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30.

Zadzwoń najpierw pod numer +48 47 851 8303,
aby umówić wizytę.

Wszystkie informacje o Komendzie można znaleźć na stronie internetowej komendy: https://www.gov.pl/web/kppsp-myszkow

 

Rysunek przedstawia strażaka w ubraniu specjalnym w kolorze piaskowym. Na głowie ma czerwony hełm

Grafika: "Moja wiedza na temat straży pożarnej" Bartosz Józefowicz, Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną, Biblioteka Self-Adwokata

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.06.2025 08:54 st. kpt. Norbert WIKTOR
Wytwarzający/ Odpowiadający:
kpt. Mateusz Ociepka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Tekst łatwy do czytania (ETR) 1.0 23.06.2025 08:54 st. kpt. Norbert WIKTOR

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}