W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja Dostępności

Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-12-10

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Część zamieszczonych na stronie publikacji w formie PDF nie jest dostępna cyfrowo.
  • Pliki wideo nie posiadają transkrypcji tekstowej.
  • Część plików nie jest dostępna cyfrowo.

Wyłączenia

  • Treści, które nie zostały wytworzone przez KP PSP w Myszkowie.
  • Dokumenty tekstowe i tekstowo-graficzne opublikowane przed dniem 23 września 2018 r.
  • Mapy są wyłączone z obowiązku dostępności.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-10.
  • Deklarację sporządzono na podstawie samooceny podmiotu publicznego.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji 2023-03-30

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Otoczenie i wejście do budynku
Do budynków Komendy Powiatowej PSP w Myszkowie możliwy jest dojazd ulicą Jana Pawła II, Strażacką i Pożarową. Teren komendy stanowi kompleks budynków przy, którym zlokalizowany jest parking zewnętrzny dostępny dla interesantów. Wejście do budynku Komendy Powiatowej PSP w Myszkowie znajduje się od ulicy Jana Pawła II.


Toalety
Pomieszczenie posiada udognienia dla osób niepełnosprawnych. Matki z dziećmi mogą skorzystać z przewijaka.


Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo
Budynek komendy wyposażony jest w schodołaz gąsienicowy.


Udogodnienia dla osób niesłyszących i niedowidzących
Brak udogodnień.


Wchodzenie z psem przewodnikiem
Jest dozwolone.


Udogodnienia dla osób starszych
Brak udogodnień.


Udogodnienia dla rodzin z małymi dziećmi
Łazienka z przewijakiem.

Materiały

Plan działania na rzezcz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostępności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami.pdf 0.26MB
Podpisany - Plan działania na rzezcz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostępności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_skan.pdf 0.46MB
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 2021
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_podmiotu​_publicznego​_2021.pdf 0.10MB
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego w formie dostępnej cyfrowo 2021
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_podmiotu​_publicznego​_w​_formie​_dostępnej​_cyfrowo​_2021.pdf 0.06MB
Tekst łatwy do czytania
Tekst​_łatwy​_do​_czytania.pdf 0.33MB

Wideo

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.12.2020 09:43 kpt. Michał SŁOTA
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. kpt. Mateusz Ociepka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja Dostępności 14.0 19.05.2023 15:10 kpt. Michał SŁOTA
Deklaracja Dostępności 13.0 25.04.2023 10:54 kpt. Norbert WIKTOR
Deklaracja Dostępności 12.0 25.04.2023 10:53 kpt. Norbert WIKTOR
Deklaracja Dostępności 11.0 23.01.2023 10:59 kpt. Michał SŁOTA
Deklaracja Dostępności 10.0 25.11.2022 13:20 kpt. Norbert WIKTOR
Deklaracja Dostępności 9.0 01.03.2022 10:48 kpt. Michał SŁOTA
Deklaracja Dostępności 8.0 01.02.2022 14:58 kpt. Norbert WIKTOR
Deklaracja Dostępności 7.0 27.09.2021 15:37 kpt. Michał SŁOTA
Deklaracja Dostępności 6.0 11.03.2021 10:50 mł. kpt. Norbert WIKTOR
Deklaracja Dostępności 5.0 27.02.2021 21:57 kpt. Michał SŁOTA
Deklaracja Dostępności 4.0 27.02.2021 21:53 kpt. Michał SŁOTA
Deklaracja Dostępności 3.0 27.02.2021 21:41 kpt. Michał SŁOTA
Deklaracja Dostępności 2.0 10.02.2021 10:13 kpt. Michał SŁOTA
Deklaracja Dostępności 1.0 08.12.2020 09:43 kpt. Michał SŁOTA

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}