W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja dla osób z niepełnosprawnościami

INFORMACJA DLA OSÓB NIESŁYSZĄCYCH LUB SŁABOSŁYSZĄCYCH

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej osoby niesłyszące lub słabosłyszące mogą:

1. Złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych). Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:

  • Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC”. 
  • Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:
    • E-mail na adres naklo@kujawy.psp.gov.pl
      WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM.
    • Listownie na adres:
      1. KP PSP w Nakle nad Notecią,  89-100 Nakło nad Notecią, ul. Strażacka 3
      z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza”
      (termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)

2. załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,
3. wysłać pismo  na adres: Komenda Powiatowa PSP, ul. Strażacka 3, 89-100 Nakło nad Notecią
4. wysłać e-mail na adres: 
naklo@kujawy.psp.gov.pl,
5. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 47 75 13 710,

Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 2-5 należy podać następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby uprawnionej,
  • adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
  • sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail, numeru telefonu,
  • przedmiot rozmowy w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej,
  • obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, proszę o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ.

Materiały

Wniosek dla osób z niepełnosprawnościami
WNIOSEK.pdf 0.13MB
KP PSP w Nakle nad Notecią - tekst odczytywany maszynowo
KP​_PSP​_Nakło​_plik​_odczytywany​_maszynowo.doc 0.04MB
Informacje o Komendzie PSP w Nakle nad Notecią w formacie ETR
ETR​_KP​_PSP​_Nakło.pdf 0.62MB

Wizyta gości w KP PSP w Nakle nad Notecią - wejście od ul. Strażackiej

Informacje dla osób z niepełnosprawnościami niezbędne do wejścia i wjazdu na teren KP PSP w Nakle nad Notecią przy ulicy Strażackiej 3:

Do budynku komendy prowadzi jedno wejście od ulicy Strażackiej, nie ma barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Na parterze budynku znajduje się osoba odpowiedzialna za organizację wejścia do budynku osób postronnych.
Budynek nie posiada windy, dlatego dla osób na wózkach dostępny jest korytarz i pomieszczenia na parterze.
Brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
Przed budynkiem wyznaczono miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.10.2021 12:12 Paulina Bielec-Siara
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paulina Bielec - Siara
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami 5.0 08.10.2021 09:17 Paulina Bielec-Siara
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami 4.0 04.10.2021 12:33 Paulina Bielec-Siara
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami 3.0 04.10.2021 12:31 Paulina Bielec-Siara
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami 2.0 04.10.2021 12:14 Paulina Bielec-Siara
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami 1.0 04.10.2021 12:12 Paulina Bielec-Siara

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}