W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Soli osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:

 

  1. złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych). Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:
  • Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC”. 

  • Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:

  • e-mail na adres sekretariat@straz.nowasol.pl 

WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM.

  • listownie na adres:
    KP PSP w Nowej Soli, 67-100 Nowa Sól,
    ul. Piłsudskiego 65A
    z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza”
    (termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)

 

  1. załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,
  2. wysłać pismo na adres: Komenda Powiatowa PSP w Nowej Soli,
    ul. Piłsudskiego 65A, 67-100 Nowa Sól,

  3. wysłać e-mail na adres: sekretariat@straz.nowasol.pl 

  4. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 68 355 92 80  

 

Wybierając formę komunikacji należy podać następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby uprawnionej,

  • adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,

  • sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail lub numeru telefonu,

  • przedmiot rozmowy w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Soli,

  • obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, prosimy o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ

Materiały

Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.02MB
Wniosek o zapewnienie tłumacza języka migowego lub innego
Wniosek​_o​_zapewnienie​_tłumacza​_języka​_migowego​_lub​_innego.docx 0.03MB
Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej.docx 0.02MB
Klauzula informacyjna zapewnienie dostępności
Klauzula​_informacyjna​_ETR.docx 0.01MB
Procedura dotycząca zapewniania dostępności Komendy Powiatowej PSP w Nowej Soli
Procedura​_dotycząca​_zapewniania​_dostępności​_Komendy​_Powiatowej​_PSP​_w​_Nowej​_Soli.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.09.2021 15:33 Jarosław Róziewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 7.0 31.07.2025 11:10 Jarosław Róziewicz
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 6.0 20.05.2025 11:06 Jarosław Róziewicz
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 5.0 28.03.2024 23:22 Jarosław Róziewicz
Koordynator ds. dostępności 4.0 06.06.2023 17:58 Jarosław Róziewicz
Koordynator ds. dostępności 3.0 02.03.2023 16:49 Jarosław Róziewicz
Koordynator ds. dostępności 2.0 16.05.2022 15:39 Jarosław Róziewicz
Koordynator ds. dostępności 1.0 28.09.2021 15:33 Jarosław Róziewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}