Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami
Aby skutecznie komunikować się z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Soli osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:
- złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych). Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:
-
Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC”.
-
Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:
-
e-mail na adres sekretariat@straz.nowasol.pl
WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM.
- listownie na adres:
KP PSP w Nowej Soli, 67-100 Nowa Sól,
ul. Piłsudskiego 65A
z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza”
(termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)
- załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,
-
wysłać pismo na adres: Komenda Powiatowa PSP w Nowej Soli,
ul. Piłsudskiego 65A, 67-100 Nowa Sól, -
wysłać e-mail na adres: sekretariat@straz.nowasol.pl
-
skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 68 355 92 80
Wybierając formę komunikacji należy podać następujące informacje:
-
imię i nazwisko osoby uprawnionej,
-
adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
-
sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail lub numeru telefonu,
-
przedmiot rozmowy w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Soli,
-
obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, prosimy o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ
Materiały
Wniosek o zapewnienie dostępnościWniosek_o_zapewnienie_dostępności.docx 0.02MB Wniosek o zapewnienie tłumacza języka migowego lub innego
Wniosek_o_zapewnienie_tłumacza_języka_migowego_lub_innego.docx 0.03MB Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Żądanie_zapewnienia_dostępności_cyfrowej.docx 0.02MB Klauzula informacyjna zapewnienie dostępności
Klauzula_informacyjna_ETR.docx 0.01MB Procedura dotycząca zapewniania dostępności Komendy Powiatowej PSP w Nowej Soli
Procedura_dotycząca_zapewniania_dostępności_Komendy_Powiatowej_PSP_w_Nowej_Soli.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 28.09.2021 15:33 Jarosław Róziewicz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Sekcja Organizacyjno-Kadrowa
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami | 7.0 | 31.07.2025 11:10 Jarosław Róziewicz |
| Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami | 6.0 | 20.05.2025 11:06 Jarosław Róziewicz |
| Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami | 5.0 | 28.03.2024 23:22 Jarosław Róziewicz |
| Koordynator ds. dostępności | 4.0 | 06.06.2023 17:58 Jarosław Róziewicz |
| Koordynator ds. dostępności | 3.0 | 02.03.2023 16:49 Jarosław Róziewicz |
| Koordynator ds. dostępności | 2.0 | 16.05.2022 15:39 Jarosław Róziewicz |
| Koordynator ds. dostępności | 1.0 | 28.09.2021 15:33 Jarosław Róziewicz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP