W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Procedura dotycząca zapewnienia dostępności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Opatowie

Materiały

Procedura dotycząca zapewniania dostępności Komendy Powiatowej PSP
Procedura​_dotycząca​_zapewniania​_dostępności​_Komendy​_Powiatowej​_PSP.docx 0.02MB
Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.02MB
Wniosek - żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Wniosek​_-​_żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}