Koordynator ds. dostępności
Komendant Powiatowy PSP w Opocznie, w związku realizacją ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1411) wyznaczył w Komendzie Powiatowej PSP w Opocznie
Panią Aleksandra Pawlik do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności.
Do zadań koordynatorów ds. dostępności należy:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie
z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy, - monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w KP PSP w Opocznie – Aleksandra Pawlik,
e-mail: a.pawlik@lodzkie.straz.gov.pl tel. 44 645 32 00
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 12.01.2022 14:08 Jędrzej Pawlak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Koordynator ds. dostepności
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Koordynator ds. dostępności | 4.0 | 14.05.2025 12:54 Łukasz Dębowski |
| Koordynator ds. dostępności | 3.0 | 20.03.2025 08:43 Łukasz Dębowski |
| Koordynator ds. dostępności | 2.0 | 27.11.2023 08:43 Łukasz Dębowski |
| Koordynator ds. dostępności | 1.0 | 12.01.2022 14:08 Jędrzej Pawlak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP