W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Kierownictwo i kierownicy poszczególnych komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piszu przyjmują skargi i wnioski od obywateli w godzinach urzędowania komendy:

pn. - pt. od godz. 7.30 do 15.30


Dni i godziny przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków przez Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Piszu, Zastępcę Komendanta lub inne, upoważnione imiennie osoby:


każdy poniedziałek miesiąca /w przypadku święta kolejny dzień roboczy/, w godzinach:

8.00-10.00 oraz 14.30-15.30


Podczas przebywania w Komendzie, Komendant Powiatowy i Zastępca, przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdym czasie, niezależnie od wyznaczonych dni przyjęć interesantów jeżeli nie koliduje to z realizacją zaplanowanych działań służbowych.

Dyżurni Stanowiska Kierowania Komendanta Powiatowego PSP w Piszu przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków

w każdy poniedziałek miesiąca /w przypadku święta kolejny dzień roboczy/,

w godzinach: 15.30-16.30

 

Uwaga:

Ze względu na stan epidemii przyjmowanie petentów odbywać się będzie wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach po uprzednim telefonicznym (numer tel. 87 425 41 04) lub za pośrednictwem e-PUAP ustaleniu terminu wizyty, o wyznaczonej godzinie przyjęcia.

Niestawienie się na wizytę o ustalonej godzinie powoduje anulowanie wizyty i konieczność ponownej rejestracji nowej wizyty.

Obsługa petenta będzie odbywać się z zachowaniem wymogów sanitarnych oraz zapewnieniem bezpieczeństwa pracowników i petentów. Przy wejściu do komendy dokonywany będzie pomiar temperatury ciała. Niezbędne jest również zachowanie 1,5 metrowych odstępów między osobami oraz zakrywanie ust i nosa przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego. Dostępne są również środki do dezynfekcji rąk.

Obsługa petentów możliwa jest ponadto drogą elektroniczną, telefonicznie oraz za pośrednictwem e-PUAP.