Klauzula inf. - W POSTĘPOWANIU ADMINISTRACYJNYM W SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z ZADANIAMI I KOMPETENCJAMI PSP
|
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W POSTĘPOWANIU ADMINISTRACYJNYM W SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z ZADANIAMI I KOMPETENCJAMI PSP
Niezależnie od obowiązków organów administracji publicznej przewidzianych w art. 2a §2 Kodeksu postępowania administracyjnego niniejszym realizuję obowiązek informacyjny, |
|
Administrator Danych Osobowych i kontakt: |
|
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach; |
|
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: |
|
W celu zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych oraz ułatwienia kontaktu w zakresie realizacji praw osób, których dane dotyczą może Pani/Pan skontaktować się z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych telefonicznie pod nr tel. 71 3682213, e-mail: iod@kwpsp.wroc.pl. lub listownie na adres: Komenda Wojewódzka PSP we Wrocławiu, ul. Borowska 138, 50-552 Wrocław |
|
Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych: |
|
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu „Załatwienia sprawy indywidualnej |
|
Odbiorcy danych osobowych: |
|
Podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, którym Administrator udostępnia dane osobowe (np. wykonawcy usług pocztowych |
|
Obowiązek podania danych osobowych: |
|
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie imienia, nazwiska, adresu zamieszkania oraz podpisu jest wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego. Niepodanie przez Panią/Pana danych osobowych skutkować będzie brakiem możliwości realizacji wskazanego celu. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Państwa danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny. |
|
Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: |
|
Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, a także prawo ich sprostowania (poprawiania), żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo |
|
Prawo do sprzeciwu: |
|
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw |
|
Okres przechowywania danych osobowych: |
|
Pani/Pana dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. do czasu zakończenia postępowania administracyjnego, a w późniejszym etapie w celach archiwizacyjnych, przez okres przewidziany w „Jednolitym rzeczowym wykazie akt dla Państwowej Straży Pożarnej”. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie od 1 roku do 50 lat, zależnie od kategorii archiwalnej. |
|
*RODO - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Korzystanie z uprawnień wynikających z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r., nie dotyczy prowadzonego postępowania administracyjnego, w oparciu o przepisy przewidziane przez Kodeks Postępowania Administracyjnego. Dostęp do akt postępowania czy sprostowania dokumentów znajdujących się w aktach postępowania realizowany jest w oparciu o zasady KPA. W przypadku wniosku |
- Pierwsza publikacja:
- 22.02.2024 10:29 Mariusz Sałata
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- bryg. Mariusz Sałata
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Klauzula inf. - W POSTĘPOWANIU ADMINISTRACYJNYM W SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z ZADANIAMI I KOMPETENCJAMI PSP | 2.0 | 13.05.2025 14:03 Mariusz Sałata |
| Klauzula inf. - W POSTĘPOWANIU ADMINISTRACYJNYM W SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z ZADANIAMI I KOMPETENCJAMI PSP | 1.0 | 22.02.2024 10:29 Mariusz Sałata |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP