W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Klauzula inf. -W PROCESIE UBIEGANIA SIĘ O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W PROCESIE UBIEGANIA SIĘ O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA

NA PODSTAWIE ART. 217 KPA

(art. 13 ust. 1 i 2 RODO*)

Administrator Danych Osobowych i kontakt:

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach;
ul. Polna 3, 59-100 Polkowice, tel. 76 724-99-00, e-mail:
kppolkowice@kwpsp.wroc.pl

Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:

W celu zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych oraz ułatwienia kontaktu
w zakresie realizacji praw osób, których dane dotyczą może Pani/Pan skontaktować się
z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych  telefonicznie pod nr tel. 71 3682213, e-mail:
iod@kwpsp.wroc.pl. lub listownie na adres: Komenda Wojewódzka PSP
we Wrocławiu, ul. Borowska 138, 50-552 Wrocław

Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, w zakresie rozpatrzenia wniosku o wydanie zaświadczenia na żądanie osoby ubiegającej się o zaświadczenie, na podstawie Działu VII Kodeksu postępowania administracyjnego, w myśl art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Odbiorcy danych osobowych:

Podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, którym Administrator udostępnia dane osobowe (np. wykonawcy usług pocztowych i kurierskich) oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz Administratora (np. w zakresie fizycznego wybrakowania i zniszczenia dokumentów, firma zapewniająca wsparcie techniczne IT).

Obowiązek podania danych osobowych:

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Konsekwencją niepodania przez Panią/Pana danych osobowych będzie brak możliwości realizacji wskazanego celu.

Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, a także prawo ich sprostowania (poprawiania), żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa UODO.

Wymienione prawa mogą być ograniczone, kiedy Administrator jest zobowiązany prawnie do przetwarzania danych w celu realizacji obowiązku ustawowego lub występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.

Prawo do sprzeciwu:

W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw
i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Okres przechowywania danych osobowych:

Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, a po jego upływie w celach archiwizacyjnych zgodnie z okresem przewidzianym
w "Jednolitym rzeczowym wykazie akt Państwowej Straży Pożarnej",
tj. przez okres 5 lat od zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega brakowaniu.

*RODO - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.02.2024 10:31 Mariusz Sałata
Wytwarzający/ Odpowiadający:
bryg. Mariusz Sałata
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Klauzula inf. -W PROCESIE UBIEGANIA SIĘ O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA 2.0 13.05.2025 14:12 Mariusz Sałata
Klauzula inf. -W PROCESIE UBIEGANIA SIĘ O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA 1.0 22.02.2024 10:31 Mariusz Sałata

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}