W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

p. o. Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Pyrzycach.

- kpt. mgr Marcin Zięcina

przyjmuje interesantów we wszystkich sprawach ochrony przeciwpożarowej powiatu - codziennie

oraz

w sprawach skarg i wniosków – codziennie od godz. 30  do godz. 15 30

a także dodatkowo w czwartki od godz. 15 15 do godz. 16 15
        (po uprzednim umówieniu w sekretariacie)

Podczas nieobecności Komendanta Powiatowego PSP, jego zadania i kompetencje
realizuje Zastępca Komendanta Powiatowego PSP

- wakat

W zależności od charakteru sprawy interesant może być skierowany bezpośrednio do komórki organizacyjnej Komendy Powiatowej PSP właściwej ze względu na zakres realizowanych zadań.

Sprawy kierowane na piśmie lub elektronicznie mogą być dostarczane do komendy poprzez:

  • osobiste doręczenie w siedzibie komendy do sekretariatu - pokój nr 02 (parter) 

ul. Stargardzka 29, 74-200 Pyrzyce.

Skargi i wnioski mogą być kierowane w formie:

  • ustnie do protokołu
    przez zgłoszenie osobiste sprawy w sekretariacie komendy, gdzie pracownik sekretariatu sporządza „Protokół przyjęcia skargi /wniosku” kierowanego do Komendanta Powiatowego PSP
  • pisemnie.

Tryb załatwiania spraw w komendzie zgodny jest z „Rozdziałem 7 - Załatwianie spraw” - Kodeksu Postępowania Administracyjnego.

Zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w komendzie realizowane są w oparciu o instrukcję kancelaryjną dla organów powiatu, natomiast klasyfikacja i kwalifikacja spraw jest zgodna z „Rzeczowym wykazem akt dla jednostek organizacyjnych PSP” stanowiącym załącznik do decyzji Komendanta Głównego PSP w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz rzeczowego wykazu akt dla jednostek organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej.
W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pyrzycach można uzyskać informacje lub dokumenty między innymi w zakresie:

Pokój nr 101 (I piętro)

  • zgłoszenia odbioru przeciwpożarowego obiektów,
  • zgłoszenia organizacji imprez masowych,
  • zgłoszenia obiektów do zbiorowego wypoczynku dzieci i młodzieży,
  • prowadzenia czynności kontrolno-rozpoznawczych na wniosek stron,
  • wydawania opinii o stanie bezpieczeństwa pożarowego użytkowanych budynków, obiektów, lokali,
  • rozpatrywania skarg na zaniedbania przeciwpożarowe,
  • uzyskania zaświadczenia o zaistniałym pożarze lub miejscowym zagrożeniu.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.12.2020 19:14 Robert Dębczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Robert Dębczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 6.0 13.01.2024 10:43 Robert Dębczak
Skargi i wnioski 5.0 15.12.2022 14:37 Robert Dębczak
Skargi i wnioski 4.0 02.03.2022 12:19 Robert Dębczak
Skargi i wnioski 3.0 10.08.2021 10:03 Robert Dębczak
Skargi i wnioski 2.0 03.03.2021 15:48 Robert Dębczak
Skargi i wnioski 1.0 16.12.2020 19:14 Robert Dębczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}