W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

mł. bryg. Michał Jakubiak

Zastępca komendanta powiatowego PSP w Sochaczewie

Mężczyzna, w mundurze wyjściowym Państwowej Straży Pożarnej w stopniu młodszego brygadiera.

Mł. bryg. mgr inż. Michał Jakubiak służbę w Państwowej Straży Pożarnej rozpoczął w 2006 r. jako stażysta w JRG Komendy Powiatowej PSP w Sochaczewie. W kolejnych latach zajmował następujące stanowiska: młodszego ratownika (od 2007 r.), ratownika (od 2010 r.), starszego technika (od 2012 r.), młodszego specjalisty (od 2013 r.), a od 2017 r. naczelnika wydziału operacyjnego.

W tym czasie systematycznie podnosił kwalifikacje kończąc: Centralną Szkołę PSP w Częstochowie w 2009 r., Szkołę Główną Służby Pożarniczej w 2012 r. uzyskując tytuł magistra inżyniera pożarnictwa oraz liczne kursy i szkolenia związane z wykonywaniem obowiązków służbowych.

W dniu 01.04.2023 r. Mazowiecki Komendant Wojewódzkiego PSP powierzył pełnienie obowiązków służbowych na stanowisku Zastępcy Komendanta Powiatowego PSP w Sochaczewie, a następnie z dniem 01.06.2023 r. został powołany na stanowisko Zastępcy Komendanta Powiatowego PSP w Sochaczewie.

Mł. bryg. Michał Jakubiak został odznaczony m.in. Brązowym Medalem „Za Zasługi Dla Pożarnictwa” – 2010 r., Srebrnym Medalem „Za Zasługi Dla Pożarnictwa” – 2015 r., Brązową Odznaką Zasłużony Dla Ochrony Przeciwpożarowej – 2021 r.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.06.2023 21:04 mł. bryg. Tomasz Fijołek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
bryg. Tomasz Fijołek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
mł. bryg. Michał Jakubiak 3.0 16.05.2025 09:49 mł. bryg. Tomasz Fijołek
mł. bryg. Michał Jakubiak 2.0 06.05.2025 10:51 mł. bryg. Tomasz Fijołek
st. kpt. Michał Jakubiak 1.0 12.06.2023 21:04 mł. bryg. Tomasz Fijołek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP