W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej lub Zastępca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Sochaczewie przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań poza godzinami pracy urzędu raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 15.30 – 17.00), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem komendanta powiatowego PSP tel. (46) 862-29-26

Tryb załatwiania spraw w komendzie zgodny jest z „Rozdziałem 7 - Załatwianie spraw" – „Działu I" - Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych oraz klasyfikacja i kwalifikacja spraw w komendzie realizowane są w oparciu o Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej.

Mazowiecki komendant wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej lub upoważniony zastępca mazowieckiego komendanta wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 15:30 - 17:00), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem mazowieckiego komendanta wojewódzkiego PSP tel. (22) 55 95 104.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.01.2021 08:12 mł. bryg. Tomasz Fijołek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Tomasz Fijołek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 1.0 26.01.2021 08:12 mł. bryg. Tomasz Fijołek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP