W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych

Starszy inspektor ds. kwatermistrzowsko-technicznych:
mł. asp. Waldemar Woźniak
email: wozniak-waldemar@straz-swidwin.pl

Młodszy specjalista ds. kwatermistrzowsko - technicznych:
Wioleta Nawodzińska
email: nawodzinska-wioleta@straz-swidwin.pl

Do zadań sekcji do spraw kwatermistrzowsko - technicznych należy w szczególności:

  1. Planowanie i realizacja inwestycji oraz remontów obiektów.
  2. Zapewnienie utrzymania we właściwym stanie technicznym użytkowanych obiektów i pomieszczeń.
  3. Planowanie potrzeb materiałowo technicznych.
  4. Opracowanie planów potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych.
  5. Utrzymywanie w gotowości operacyjno - technicznej pojazdów i sprzętu silnikowego.
  6. Dokonywanie zakupów sprzętu, paliwa, materiałów i urządzeń niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej.
  7. Prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi i smarami oraz rozliczeń i dokumentacji dotyczącej transportu samochodowego.
  8. Wykonywanie napraw, konserwacji i badań okresowych sprzętu pożarniczego i specjalistycznego, będącego na wyposażeniu JRG.
  9. Zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na terenie powiatu oraz przygotowanie pododdziałów do działań w ramach odwodów operacyjnych.
  10. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej.
  11. Prowadzenie spraw inwentaryzacji majątku.
  12. Likwidacja składników majątkowych.
  13. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych pozostających w związku z zakresem działania komendy powiatowej.
  14. Prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej.
  15. Realizowanie zadań z zakresu ubezpieczeń strażaków i pracowników cywilnych KP PSP.
  16. Bieżącą znajomość zagadnień dotyczących zamówień publicznych.

 

Do zadań specjalisty ds. finansów należy w szczególności:

  1. Sporządzanie list płac uposażeń i list płac dodatkowych świadczeń pieniężnych przysługujących strażakom i pracownikom cywilnym.
  2. Prowadzenie imiennych kart wynagrodzeń strażaków i pracowników cywilnych.
  3. Rozliczanie wobec ZUS-u składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji związanej z naliczaniem i przekazywaniem w/w składek. Rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników.
  4. Prowadzenie kasy komendy.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.01.2021 12:19 mł. asp. Bartłomiej Kozicki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. asp. inż Bartłomiej Kozicki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych 8.0 24.10.2022 14:55 mł. asp. Bartłomiej Kozicki
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych 7.0 05.07.2022 17:01 mł. asp. Bartłomiej Kozicki
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych 6.0 02.05.2022 11:18 mł. asp. Bartłomiej Kozicki
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych 5.0 29.04.2022 21:02 mł. asp. Bartłomiej Kozicki
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych 4.0 24.01.2021 11:30 mł. asp. Bartłomiej Kozicki
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych 3.0 24.01.2021 11:29 mł. asp. Bartłomiej Kozicki
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych 2.0 24.01.2021 11:18 mł. asp. Bartłomiej Kozicki
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych 1.0 11.01.2021 12:19 mł. asp. Bartłomiej Kozicki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}