W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator ds. w zakresie dostępności architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno - komunikacyjnej

Koordynator do spraw dostępności odpowiada za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu oraz monitorowanie zapewnienia przez Komendę Powiatową PSP w Szydłowcu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Koordynator ds. dostępności sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie.


Koordynator do spraw dostępności

st. kpt. mgr inż. Robert Rycerski

 Telefon: 48 617 11 72

email: prewencja.szydlowiec@kppsp.pl

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019, poz. 1696).

{"register":{"columns":[]}}