W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja dla osób uprawnionych ze szczególnymi potrzebami

Informacja dla osób uprawnionych ze szczególnymi potrzebami

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowskich Górach osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:

  1. złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych). Kolejne kroki złożenia WNIOSKU: 
  • Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC”. 
  • Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:

e-mail na adres:  kontakt@psptg.pl
faksem na numer 327 390 539

WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM - Z WYŁĄCZENIEM SYTUACJI NAGŁYCH.
listownie na adres:
Komenda Powiatowa PSP w Tarnowskich Górach,
42-600 Tarnowskie Góry, ul. Górnicza 36
z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK - usługa tłumacza”
(termin spotkania - 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)

  1. załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,
  2. wysłać pismo na adres: Komenda Powiatowa PSP w Tarnowskich Górach, ul. Górnicza 36, 42-600 Tarnowskie Góry,
  3. wysłać e-mail na adres:  kontakt@psptg.pl,
  4. wysłać pismo faksem na numer telefonu 327 390 539
  5. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu:  478 518 600
  6. zachęcamy również do załatwiania spraw drogą elektroniczną poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą: /KPPSPTG/SkrytkaESP

Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 2-7 należy podać następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby uprawnionej,
  • adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
  • sposób komunikowania się z osobą uprawnioną - wskazanie adresu e-mail, numeru telefonu, numer faksu,
  • przedmiot rozmowy w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach,
  • obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN,

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, proszę o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ dostępną pod adresem: https://www.gov.pl/web/kppsp-tarnowskie-gory/klauzula-informacyjna

Informacja w PJM dla osób niesłyszących: https://www.gov.pl/web/kppsp-tarnowskie-gory/informacja-w-pjm-dla-osob-nieslyszacych 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.06.2025 12:16 Dawid Dragon
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Adam Tobór
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja dla osób uprawnionych ze szczególnymi potrzebami 3.0 23.06.2025 13:19 Dawid Dragon
Informacja dla osób uprawnionych ze szczególnymi potrzebami 2.0 23.06.2025 12:59 Dawid Dragon
Informacja dla osób uprawnionych ze szczególnymi potrzebami 1.0 06.06.2025 12:16 Dawid Dragon

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}