Powrót

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator ds. dostępności

bryg. mgr inż. Adam Tobór

tel. 478 518 600

 

Zadania Koordynatora dostępności:

  1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową PSP w Tarnowskich Górach,

  2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2019 r. poz. 1696 z późn. zm.),

  3. Monitorowanie działalności Komendy Powiatowej PSP w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,

  4. Przedstawianie Komendantowi Powiatowemu PSP w Tarnowskich Górach bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnienu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696 z późn. zm.) https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20190001696

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.06.2025 12:04 Dawid Dragon
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Adam Tobór
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 1.0 06.06.2025 12:04 Dawid Dragon

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}