W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator ds. Dostępności

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Wieruszowie, w związku realizacją ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) wyznaczył w Komendzie Powiatowej PSP: 

Pana mł. kpt. Marcin Grucę do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności,
 
Do zadań koordynatorów ds. dostępności należy:

wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę, 
przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

tel .: (62) 78 41 688

email: m.gruca@lodzkie.straz.gov.pl

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.12.2020 23:36 asp. Marcin Gruca
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sekcja Kwatermistrzowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds. Dostępności 6.0 06.04.2023 09:00 mł. kpt. Marcin Gruca
Koordynator ds. Dostępności 5.0 02.12.2022 08:04 Maciej Dzielecki
Koordynator ds. Dostępności 4.0 29.09.2021 13:21 asp. Marcin Gruca
Koordynator ds. Dostępności 3.0 29.09.2021 13:18 asp. Marcin Gruca
Koordynator ds. Dostępności 2.0 19.03.2021 15:22 asp. Marcin Gruca
Koordynator ds. Dostępności 1.0 10.12.2020 23:36 asp. Marcin Gruca

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}