W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator ds. dostępności

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ząbkowicach Śl.,  wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ząbkowicach Śl., w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Funkcję Koordynatora ds. dostępności cyfrowej w Komendzie Powiatowej PSP w Ząbkowicach Śląskich pełni mł. asp. inż. Bartłomiej Prorok - Starszy Inspektor ds.  kontrolno-rozpoznawczej, natomiast funkcję Koordynatora ds. dostępności architektonicznej pełni st. sekc. Andrzej Stecyk – st. technik Sekcji operacyjno-szkoleniowej, tel.748157371, e-mail: kpzabkowice@kwpsp.wroc.pl .  

{"register":{"columns":[]}}