W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej PSP w Zduńskiej Woli

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej https://www.gov.pl/web/kppsp-zdunska-wola

  • Data publikacji strony internetowej: 10 grudnia 2020 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 12 czerwca 2025 r.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

W części filmów nie ma napisów dla osób niesłyszących i Głuchych. Wszystkie nowe filmy dodawane na naszej stronie mają już takie napisy. Do filmów sprzed 5 lutego 2020 r. nie planujemy dodawać napisów.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 10 grudnia 2020 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 25 marca 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny

Skróty klawiszowe

  • Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
  • Użytkownicy korzystający wyłącznie z klawiatury mogą swobodnie poruszać się po serwisie za pomocą klawisza Tab (dalej) i Shift+TAB (wstecz).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Koordynatora do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej PSP w Zduńskiej Woli.

Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w KP PSP w Zduńskiej Woli:

mł.kpt. Łukasz Łudczak,
e-mail:
l.ludczak@lodzkie.straz.gov.pl
tel. 43 823-41-81 wew.223

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Zduńskiej Woli
Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Długa 4
E-mail:
zdunskawola@lodzkie.straz.gov.pl
Telefon: (+48) 43 823-41-81
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: koordynator ds. dostępności:
mł. kpt. Łukasz Łudczak.
E-mail:
l.ludczak@lodzkie.straz.gov.pl
Telefon: (+48) 43 823-41-81 wew.223

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl:
Złóż wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej strony internetowej lub aplikacji mobilnej.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Brak

Dostępność architektoniczna / komunikacyjno-informacyjna

Siedziba Komendy Powiatowej PSP w Zduńskiej Woli mieści się przy ulicy: Długiej 4.

  • Parking dla interesantów oraz gości znajduje się naprzeciwko /po drugiej stronie ulicy/ budynku. Na parkingu wyznaczono jedno miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych.
  • Do budynku prowadzi jedno wejście bezpośrednio z chodnika, z poziomu terenu /bez zmian wysokości/. Wejście to wyposażone w dzwonek oraz domofon prowadzi bezpośrednio do wiatrołapu/pomieszczenia w którym przyjmowane są osoby ze szczególnymi potrzebami. Wejście również zostaje całodobowo monitorowane przez służbę dyżurną, która zobligowana jest do wspierania osób ze szczególnymi potrzebami w pełnym zakresie.
  • Budynek nie jest wyposażony w pochylnie, windy ani dźwigi dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
  • Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  • W budynkach brak toalet dla osób niepełnosprawnych.
  • W budynku zastosowano urządzenie do obsługi osób słabosłyszących – pętle indukcyjną.
  • Pracownicy Komendy Powiatowej nie posiadają przeszkolenia ze znajomości polskiego języka migowego (PJM) oraz systemu jezykowo-migowego (SJM).
  • Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zduńskiej Woli oferuje usługę Wideotłumacza dla osób głuchych. Zaraz po wejściu do budynku na parterze znajduję się stanowisko służby dyżurnej. Wchodząc tam, należy poinformować strażaka dyżurnego o potrzebie skorzystania z tej formy kontaktu (np. można mieć przy sobie kartkę „Chciałbym skorzystać z Wideotłumacza”).

Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej PSP w Zduńskiej Woli:

mł.kpt. Łukasz Łudczak,
e-mail:
l.ludczak@lodzkie.straz.gov.pl
tel. 43 823-41-81 wew. 223

Materiały

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego - stan na dzień 01.01.2025r.
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_podmiotu​_publicznego​_-​_stan​_na​_dzień​_01012025r.pdf 0.14MB
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2024-2025
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostępności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_na​_lata​_2024-2025.pdf 0.11MB
Procedura​_wejścia​_osoby​_korzystającej​_z​_psa​_asystującego
Procedura​_wejścia​_osoby​_korzystającej​_z​_psa​_asystującego.pdf 0.17MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.12.2020 22:40 st. kpt. Dawid Krauze
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Aleksandrowicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 15.0 13.06.2025 12:11 st. kpt. Dawid Krauze
Deklaracja dostępności 14.0 27.03.2025 12:57 Łukasz Aleksandrowicz
Deklaracja dostępności 13.0 27.03.2025 12:38 Łukasz Aleksandrowicz
Deklaracja dostępności 12.0 27.03.2025 12:27 Łukasz Aleksandrowicz
Deklaracja dostępności 11.0 14.03.2025 11:25 Łukasz Aleksandrowicz
Deklaracja dostępności 10.0 02.04.2024 12:54 Łukasz Aleksandrowicz
Deklaracja dostępności 9.0 20.03.2024 08:42 Łukasz Aleksandrowicz
Deklaracja dostępności 8.0 31.03.2023 10:47 Łukasz Aleksandrowicz
Deklaracja dostępności 7.0 21.03.2022 11:26 Łukasz Aleksandrowicz
Deklaracja dostępności 6.0 12.01.2022 16:01 st. kpt. Dawid Krauze
Deklaracja dostępności 5.0 07.01.2022 09:29 st. kpt. Dawid Krauze
Deklaracja dostępności 4.0 31.03.2021 15:22 Łukasz Aleksandrowicz
Deklaracja dostępności 3.0 29.03.2021 14:24 Łukasz Aleksandrowicz
Dostępność 2.0 29.03.2021 14:20 Łukasz Aleksandrowicz
Deklaracja dostępności 1.0 08.12.2020 22:40 st. kpt. Dawid Krauze

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}