W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dowiedz się jak wnioskować o wsparcie finansowe w ramach Laboratoriów Przyszłości! Weź udział w webinarze dla szkół i organów prowadzących.

12.10.2021

Wystartował nabór wniosków do programu Laboratoria Przyszłości, dlatego w najbliższy piątek 15 października 2021 roku zapraszamy wszystkie szkoły podstawowe oraz organy prowadzące do wzięcia udziału w otwartym webinarze, podczas którego opowiemy, jak wygląda proces składania wniosków!


Webinar dla szkół i organów prowadzących
Jak wnioskować o wsparcie finansowe w ramach Laboratoriów Przyszłości?
15 października 2021
www.gov.pl/laboratoria

Szkoły oraz organy prowadzące mogą już wnioskować w ramach Laboratoriów Przyszłości o wsparcie finansowe na zakup nowoczesnego sprzętu technicznego. Aby ułatwić proces zgłoszeń, przygotowaliśmy otwarty webinar, na który zapraszamy wszystkich zainteresowanych udziałem w programie.

W związku z bardzo dużym zainteresowaniem ostatnim webinarem dla szkół i organów prowadzących ,,Jak wnioskować o wsparcie finansowe w ramach Laboratoriów Przyszłości?”, który odbył się 8 października 2021 roku, i w którym uczestniczyło ponad 3700 osób, organizujemy kolejne spotkanie, podczas którego Zespół Laboratoriów Przyszłości opowie o programie, przedstawi krok po kroku proces składania wniosków oraz przejdzie przez wniosek dla szkół i organów prowadzących. Podczas webinaru będzie można również zadawać pytania. 

Webinar ,,Jak wnioskować o wsparcie finansowe w ramach Laboratoriów Przyszłości?”

Kiedy?  

Webinar odbędzie się już w najbliższy piątek 15 października 2021 r.:  

  • o godz. 11:30 dla organów prowadzących,  
  • o godz. 14:30 dla szkół podstawowych.   

Gdzie?  

Wydarzenie odbędzie się całkowicie w formule online za pośrednictwem platformy Microsoft Teams. Aby dołączyć do spotkania, należy o wyznaczonej godzinie kliknąć jeden z poniższych linków:

Link do webinaru zostanie również przesłany przed spotkaniem na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail.  

Jak można zgłosić swój udział?  

Zapisy na webinar potrwają do 14 października 2021 r. do godziny 16:00. Aby zgłosić chęć udziału, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy: 

Program 

Podczas webinaru: 

  • przedstawimy krok po kroku proces składania wniosków,   
  • pokażemy, jak działają narzędzia do wnioskowania,   
  • wyjaśnimy założenia i cele programu,  
  • odpowiemy na pytania.
{"register":{"columns":[]}}