W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja o kontrolach

WYKAZ   KONTROLI   W   NADLEŚNICTWIE   GŁOGÓW 
KONTROLE ZEWNĘTRZNE    (PROWADZONE PRZEZ UPRAWNIONE PODMIOTY)
Lp. Jednostka przeprowadzająca kontrolę Okres trwania kontroli Tematyka kontroli
1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny 14.06.2021 ocena realizacji wymogów oraz przestrzegania BHP pracowników w związku z wystąpieniem stanu epidemii wywołanego zakażeniami wirusem SARS-Cov-2
2. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach 28.06.-03.07.2021 przestrzeganie przepisów ppoż
3. Archiwum Państwowe we Wrocławiu 09.11.2021 kontrola Archiwum Zakładowego
 4. Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa 28.07.2022 kontrola występowania agrofatów kwarantannowych
5. Dolnośląski Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków 04.08.2022 kontrola w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów dot. ochrony zabytków i opieki nad zabytkami 
6. Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa 25.08.2022 kontrola upraw
7. Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa 10.11.2022 kontrola stosowania środków ochrony roślin
8. Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa 23-24.05.2023 kontrola podmiotu wpisanego do urzędowego rejestru podmiotów profesjonalnych
9. Komenda Powiatowa Państwowej
Straży Pożarnej w Głogowie
24-30.05.2023 przestrzeganie przepisów p.poż.
10. Komenda Powiatowa Państwowej
Straży Pożarnej w Polkowicach
15.06.2023 przestrzeganie przepisów p.poż.
11. Komenda Powiatowa Państwowej
Straży Pożarnej w Lubinie
16.06.2023 przestrzeganie przepisów p.poż.
12. Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa 20.07.2023 kontrola fitosanitarna podmiotu wpisanego do urzędowego rejestru podmiotów profesjonalnych
13. Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa 11-12.09.2023 kontrola fitosanitarna podmiotu wpisanego do urzędowego rejestru podmiotów profesjonalnych
       
       
       
KONTROLE WEWNĘTRZNE   (PROWADZONE PRZEZ JEDNOSTKI NADRZĘDNE I RESORTOWE)
Lp. Jednostka przeprowadzająca kontrolę Okres trwania kontroli Tematyka kontroli
1. Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych
we Wrocławiu
14.05.2021 analiza dokumentów dotyczacych skarg
2. Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych
we Wrocławiu
05-06.08.2021 kontrola w zakresie obrót kasowy
3. Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych
we Wrocławiu
19.08.2021 zbadanie zasadności skargi
4. Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych
we Wrocławiu
20.09.2021 zbadanie zasadności skargi
5. Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych
we Wrocławiu
22.10.2021 kontrola magazynu broni
6. Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych
we Wrocławiu
26.04.2022 - 29.04.2022 analiza dokumentów dotyczacych skarg
7. Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych 04.07.2022 - 15.07.2022 kontrola problemowa z zagospodarowania lasu
 8. Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych
we Wrocławiu
27.09.2022-10.11.2022 kontrola problemowa - kwalifikacja pozycji do wykonania cięć rębnych
9 Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych
we Wrocławiu
19.10.2023-30.11.2023 kontrola problemowa w zakresie efektywności kontroli funkcjonalnej w nadleśnictwach za okres 2020-2022
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.08.2021 09:43 ŁUKASZ CIOSEK
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Ciosek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o kontrolach 8.0 21.03.2024 14:53 ŁUKASZ CIOSEK
Informacja o kontrolach 7.0 12.10.2023 14:58 ŁUKASZ CIOSEK
Informacja o kontrolach 6.0 28.06.2023 14:14 ŁUKASZ CIOSEK
Informacja o kontrolach 5.0 19.04.2023 13:35 ŁUKASZ CIOSEK
Informacja o kontrolach 4.0 09.11.2021 12:18 ŁUKASZ CIOSEK
Informacja o kontrolach 3.0 03.11.2021 09:04 ŁUKASZ CIOSEK
Informacja o kontrolach 2.0 18.10.2021 09:33 ŁUKASZ CIOSEK
Informacja o kontrolach 1.0 12.08.2021 09:43 ŁUKASZ CIOSEK

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}