W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Archiwa

W Nadleśnictwie Miradz znajduje się archiwum zakładowe, które funkcjonuje w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i skłanic akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe na podstawie art. 6 Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

W archiwum Zakładowym Nadleśnictwa Miradz archiwizowane są akta i dokumenty według poniższego zestawienia:

  1. Akta osobowe pracowników byłych pracowników
  2. Dokumentacja i sprawozdawczość działu księgowości
  3. Dokumentacja działu administracyjno- gospodarczego
  4. Akta działu technicznego
  5. Dokumentacja działu kadr, dokumenty zasad pracy i płacy
  6. Analizy Gospodarcze
  7. Dokumentacja stanu posiadania
  8. Mapy
  9. Wnioski gospodarcze
  10. Sprawozdania i plany

     W archiwum nadleśnictwa zgromadzone sa dokumenty od 1945 roku. Archiwalia dostępne są do wglądu w siedzibie nadleśnictwa w godzinach urzędowania, tj. od 700 do 1500 po uprzednim złożeniu wniosku. Osobą odpowiedzialną jest Pani Agnieszka Szymczak - Sekretarz Nadleśnictwa Miradz.

 

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji.pdf 0.37MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.08.2021 11:03 RADOSŁAW ROSZAK
Wytwarzający/ Odpowiadający:
RADOSŁAW ROSZAK
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Archiwa 3.0 08.09.2022 11:02 RADOSŁAW ROSZAK
Archiwa 2.0 23.12.2021 09:54 RADOSŁAW ROSZAK
Archiwa 1.0 06.08.2021 11:03 RADOSŁAW ROSZAK

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}