W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Rozpatrywanie spraw:

Biuro Nadleśnictwa Miradz czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.

Sprawy w formie pisemnej przyjmowane są przez sekretariat nadleśnictwa - dotyczy to spraw przekazywanych przez petentów osobiście jak i za pomocą poczty tradycyjnej przesłanych na adres: Nadleśnictwo Miradz, Miradz 12; 88-320 Strzelno. Z nadleśnictwem można kontaktować się także drogą elektroniczną na adres e-mail: miradz@torun.lasy.gov.pl

Skargi i wnioski:

W sprawie skarg i wniosków nadleśniczy lub upoważniony zastępca przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek, a gdy dzien ten jest wolny od pracy w dniu następnym w godzinach od 14.00 do 16.00.

Osobą odpowiedzialną za przyjmowanie skarg i wniosków jest Pani Justyna Kapela - Specjalista ds. pracowniczych.

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji.pdf 0.37MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.08.2021 10:00 RADOSŁAW ROSZAK
Wytwarzający/ Odpowiadający:
RADOSŁAW ROSZAK
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 1.0 06.08.2021 10:00 RADOSŁAW ROSZAK

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}