W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

PROCEDURY ROZPATRYWANIA SPRAW i przydatne dane kontaktowe

Biuro Nadleśnictwa Przytok jest czynne w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 700 do 1500.
UWAGA -
W roku 2024, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy, biuro Nadleśnictwa Przytok będzie nieczynne w dniu 29.03.2024 r. (piątek).

Dane teleadresowe Nadleśnictwa Przytok zamieszczono w zakładce Kontakt.
W zakładce Dane teleadresowe - Biuro Nadleśnictwa wskazano również informację o osobach kierujących jednostką i poszczególnymi komórkami organizacyjnymi, a także informację o zakresie zadań realizowanych przez samodzielne stanowiska lub komórki organizacyjne, wraz z danymi kontaktowymi użytecznymi w załatwieniu poszczególnych typów spraw (telefon, e-mail, nr pokoju).

Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można również uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa – pod nr tel. 68 455-85-89.

  1. Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
    Opis procedur dot. udostępniania informacji publicznej i informacji o środowisku zamieszczono poniżej, jako plik do pobrania.
  2. W sprawie skarg i wniosków Nadleśniczy przyjmuje Interesantów w poniedziałki w godz. 1200- 1540.
    Z uwagi na potrzebę zachowania zasad właściwej organizacji pracy – wskazany jest wcześniejszy kontakt Interesanta – np. telefonicznie lub drogą mailową - celem ustalenia konkretnego terminu (godz.) spotkania.
    Opis procedur dot. załatwiania spraw z zakresu skarg i wniosków zamieszczono poniżej, jako plik do pobrania.
  3. Sprawy dotyczące szkodnictwa leśnego prowadzi Posterunek Straży Leśnej - tel.: 68 455 85 71 lub 600 460 767.
  4. W sprawach ochrony przeciwpożarowej obszarów leśnych można kontaktować się:
    - w okresie od 1 marca do 30 września - z Punktem Alarmowo-Dyspozycyjnym (PAD) - pod numerem tel. 68 320 23 47 lub 535-736-930;
    - poza ww. okresem - z pracownikiem prowadzącym sprawy związane z ochroną p.poż. terenów leśnych – pod nr tel. 68 455 85 64 lub 533-307-557.
  5. Sprawy związane ze stanem posiadania (wznawianie granic, czasowe udostępnianie gruntów leśnych) oraz wydzierżawianiem gruntów i innych nieruchomości prowadzi specjalista ds. stanu posiadania - nr tel.: 68 455 85 63 lub 608 693 472.

    Terminy załatwiania spraw

Zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego:
- niezwłocznie (bez zbędnej zwłoki) powinny być załatwiane sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę łącznie z żądaniem wszczęcia postępowania lub w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ;
- załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym - w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.
Przepisy szczególne mogą określać inne terminy załatwiania spraw.

Materiały

Procedura rozpatrywania wniosków o udostępnienie informacji (3)
BIP​_Procedura​_rozpatrywania​_wnioskow​_oo​_udostepnienie​_informacji​_(3)​_2022​_03​_08.pdf 0.48MB
Procedura rozpatrywania skarg i wniosków
Procedura​_rozpatrywania​_skarg​_i​_wnioskow​_-​_aktualizacja​_20231229.pdf 1.07MB
Wniosek o udostępnienie informacji
BIP​_Wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji​_z​_klauzula​_RODO.pdf 0.28MB
Wniosek o udostępnienie informacji
BIP​_Wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji​_z​_klauzula​_RODO.docx 0.02MB

ZASADY SPRZEDAŻY DREWNA

Zasady sprzedaży drewna na podstawie cennika sprzedaży detalicznej oraz obowiązujący w Nadleśnictwie Przytok cennik detaliczny, zamieszczono poniżej, jako pliki do pobrania.

Sprzedaż detaliczna drewna jest prowadzona w kancelariach leśnictw, po wcześniejszym uzgodnieniu dostępności towaru z leśniczym, w ustalonych przez poszczególne leśnictwa dniach i godzinach. Terminarz sprzedaży drewna na asygnaty znajduje się poniżej, w plikach do pobrania (zał. 1 do Zarządzenia nr 1/2024).

Zestawienie numerów telefonów do poszczególnych leśnictw znajduje się poniżej, w plikach do pobrania (zał. 1 do Zarządzenia nr 1/2024). oraz opublikowano je w zakładce Kontakt – Leśnictwa.

W sprawach związanych z obsługą portalu e-drewno, PLD oraz zawieraniem umów dot. zakupu drewna można kontaktować się z pracownikiem marketingu - pod nr tel. 68 455 85 67 lub 668-012-560.

Z uwagi na brak szkółki leśnej, Nadleśnictwo Przytok nie prowadzi sprzedaż sadzonek.

Materiały

Decyzja 2/2024 wprowadzajaca Cennik detal. obow. od1​_01​_2024
Dec​_2​_2024​_Cennik​_detal​_Ipółrocze​_2024.pdf 0.10MB
Decycja 3​_2024 Cennik detal. obow. od 1​_01​_2024
Dec​_3​_2024​_Cennik​_detal​_Ipółrocze​_2024.pdf 0.10MB
Decycja 3​_2024 - Załącznik nr 1 Cennik detal. obow. od 1​_01​_2024
Dec​_3​_2024​_Zał​_1​_Cennik​_detal​_Ipółrocze​_2024.pdf 0.14MB
Zarządzenie 1/2024 wprowadzajace zasady sprzed. drewna na podstawie cenn. detal. obow. od 1​_01​_2024
Zarz​_1​_2024​_zasady​_sprzedaży​_drewna.pdf 0.14MB
Zarządzenie 1/2024 - Zał. 1 do zasad sprzed. drewna na podstawie cenn. detal. obow. od 1​_01​_2024
Zarz​_1​_2024​_Zał​_1​_zasady​_sprzedaży​_drewna.pdf 0.15MB
Zarządzenie 1/2024 - Zał. 2 do zasad sprzed. drewna na podstawie cenn. detal. obow. od 1​_01​_2024
Zarz​_1​_2024​_Zał​_2​_zasady​_sprzedaży​_drewna.pdf 0.17MB
Decyzja​_4​_2024​_wprowadzajca​_standardowe​_długości​_drewna
Decyzja​_4​_2024​_wprowaadzajaca​_standardowe​_długości​_drewna.pdf 0.11MB
Decyzja​_4​_2024​_-​_załącznik​_standardowe​_długości​_drewna
Decyzja​_4​_2024​_-​_załącznik​_standardowe​_długości​_drewna.pdf 0.13MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.08.2021 15:38 KATARZYNA POCZEKAJ
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Przemysław Kozłowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 26.0 24.03.2024 22:46 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 25.0 10.02.2024 00:09 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 24.0 24.01.2024 20:41 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 23.0 22.01.2024 14:00 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 22.0 04.01.2024 00:50 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 21.0 04.01.2024 00:36 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 20.0 09.10.2023 12:29 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 19.0 05.07.2023 15:32 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 18.0 30.06.2023 15:33 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 17.0 20.04.2023 14:08 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 16.0 13.01.2023 23:45 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 15.0 12.01.2023 14:59 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 14.0 09.01.2023 11:18 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 13.0 08.07.2022 07:35 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 12.0 17.03.2022 13:01 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 11.0 07.03.2022 23:42 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 10.0 07.03.2022 13:06 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 9.0 19.01.2022 14:23 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 8.0 19.01.2022 13:31 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 7.0 19.01.2022 13:26 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 6.0 19.01.2022 13:14 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 5.0 26.11.2021 16:07 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 4.0 01.11.2021 19:01 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 3.0 01.11.2021 18:53 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 2.0 21.10.2021 08:58 KATARZYNA POCZEKAJ
Rozpatrywanie spraw 1.0 30.08.2021 15:38 KATARZYNA POCZEKAJ

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}