W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

  1. Biuro Nadleśnictwa Siewierz jest czynne w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00.

 

  1. Skargi i wnioski

 

Nadleśniczy Nadleśnictwa Siewierz przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki w godz. 14.00-16.00 oraz w czwartki w godz. od 10.00 do 12.00 w siedzibie Nadleśnictwa Siewierz przy ul. Łysa Góra 6 w Siewierzu (po uprzednim uzgodnieniu terminu).

 

             Skargi i wnioski, należy kierować do Nadleśniczego za pośrednictwem sekretariatu.

Za rozpatrywanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków odpowiada Inżynier Nadzoru.

 

  1. Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek (wzór do pobrania na dole strony).
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.08.2021 13:42 TOMASZ WÓJCIK
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Tomasz Wójcik
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 4.0 30.05.2025 08:45 martyna.latala
Rozpatrywanie spraw 3.0 11.04.2025 14:51 martyna.latala
Rozpatrywanie spraw 2.0 11.04.2025 14:27 martyna.latala
Rozpatrywanie spraw 1.0 25.08.2021 13:42 TOMASZ WÓJCIK

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}