W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Ochrona danych osobowych

Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r., zwanego dalej RODO informuję, że Administratorem jest Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego, ul. Piłsudskiego 25, 50-044 Wrocław, reprezentowana przez dyrektora, która przetwarza dane w celu realizacji zadań ustawowych i statutowych.

Kontakt do Administratora: tel. 71 736-60-60; e-mail: sekretariat@lowiecka.wroclaw.pl.

Dane gromadzone i przetwarzane są w trybie art. 6 ust. 1 lit a, b i c i art. 9 ust. 2 lit. a i g RODO w związku ustawą Prawo Oświatowe i ustawą o Systemie Informacji Oświatowej.

Administrator, może przekazać dane osobowe upoważnionym podmiotom wyłącznie na podstawie i w granicach przepisów prawa.

Każda osoba, której dane dotyczą jest uprawniona w trybie art. 15 RODO do uzyskania dostępu do danych osobowych jej dotyczących, oraz informacji o prawie do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego w zgodności z art. 77 RODO.

Administrator każdorazowo, podczas pozyskiwania danych osobowych, dopełnia szczegółowego informowania osoby, której dane dotyczą w zgodności z przepisami RODO, dostosowując informacje do celu w jakim dane są pozyskiwane, w tym o odbiorcach danych, okresie ich przechowywania, a także w przypadku przetwarzania na podstawie zgody o konsekwencjach wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Informacja Administratora dla osób fizycznych, z którymi administrator zawiera umowy cywilnoprawne (nie dotyczy umów o pracę).

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r., dalej jako RODO, informuje, iż:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego, ul. Piłsudskiego 25, 50-044 Wrocław, reprezentowana przez dyrektora. telefon kontaktowy 71 736-60-60, e-mail: sekretariat@lowiecka.wroclaw.pl.
  2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Tomasz Grzybowski kontakt: tel. 501 083 482; e-mail: iod@lowiecka.wroclaw.pl.
  3. Podanie przez Pana/ Panią danych osobowych jest dobrowolne jednak niezbędne w celu zawarcia i realizacji umowy.
  4. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są w trybie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy).
  5. Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 4 pkt 9 RODO wyłącznie w granicach i przepisach prawa np. z którymi administrator podpisał umowy przetwarzania danych w imieniu administratora.
  6. Dane osobowe mogą być przekazywane uprawnionym organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub w związku z prowadzonym postępowaniem.
  7. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym prawa o archiwizacji.
  8. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
  9. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
  10. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania (jeśli nie jest ograniczone spełnieniem przepisu prawa).
  11. Przysługuje Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w trybie art. 77 RODO (…każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, (…) jeżeli sądzi, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczące narusza niniejsze rozporządzenie) - Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00, www.uodo.gov.pl.

W załączeniu Zasady przetwarzania danych osobowych w związku z:

  • Klauzula - złożenie pisma w placówce
  • Klauzula - złożenie pisma - wersja skrócona
  • Klauzula - postępowanie administracyjne
  • Klauzula - korespondencja elektroniczna
  • Klauzula - strona www
  • Klauzula - umowa
  • Klauzula - zamówienia publiczne
  • Klauzula - umowa najmu
  • Klauzula - praktykanci
  • Klauzula - rekrutacja pracownika
  • Klauzula - skrocona - rekrutacja pracownika
  • Klauzula - pracownik - nauczyciel
  • Klauzula - rekrutacja i edukacja ucznia
  • Klauzula - rekrutacja uzupełniająca ucznia
  • Klauzula - skrocóna - edukacja ucznia
  • Klauzula - ewidencja wejść i wyjść
  • Klauzula - obowiązek nauki
  • Klauzula - praca społecznie użyteczna
  • Klauzula - ZFŚS
  • Klauzula - Fundusz Zdrowotny
  • Klauzula - dla osób upoważnionych do odbioru dziecka ze świetlicy
  • Klauzula - biblioteka
  • Klauzula - wolontariusz
  • Klauzula - półkolonie
  • Klauzula - PPK
  • Klauzula monitoring- załącznik nr 2 do regulaminu monitoringu

Materiały

Klauzula - złożenie pisma w placówce
Zał​_5​_Klauzula​_-​_złożenie​_pisma​_w​_placówce.pdf 0.62MB
Klauzula - złożenie pisma - wersja skrócona
Zał​_5a​_Klauzula​_-​_złożenie​_pisma​_-​_wersja​_skrócona.pdf 0.39MB
Klauzula - postępowanie administracyjne
Zał​_5b​_Klauzula​_-​_postępowanie​_administracyjne.pdf 0.62MB
Klauzula - korespondencja elektroniczna
Zał​_5c​_Klauzula​_-​_korespondencja​_elektroniczna.pdf 0.60MB
Klauzula - strona www
Zał​_5e​_Klauzula​_-​_strona​_www.pdf 0.60MB
Klauzula umowa
Zal​_5f​_Klauzula​_-​_umowa.pdf 0.05MB
Klauzula - zamówienia publiczne
Zał​_5g​_Klauzula​_-​_zamówienia​_publiczne.pdf 0.62MB
Klauzula umowa najmu
Zal​_5h​_Klauzula​_-​_umowa​_najmu.pdf 0.05MB
Klauzula - praktykanci
Zał​_5i​_Klauzula​_-​_praktykanci.pdf 0.63MB
Klauzula - rekrutacja pracownika
Zał​_5j​_Klauzula​_-​_rekrutacja​_pracownika.pdf 0.63MB
Klauzula - skrócona - rekrutacja pracownika
Zał​_5k​_Klauzula​_-​_skrócona​_-​_rekrutacja​_pracownika.pdf 0.40MB
Klauzula - pracownik - nauczyciel
Zał​_5l​_Klauzula​_-​_pracownik​_-​_nauczyciel.pdf 0.63MB
Klauzula - rekrutacja i edukacja ucznia
Zał​_5m​_Klauzula​_-​_rekrutacja​_i​_edukacja​_ucznia.pdf 0.72MB
Klauzula - rekrutacja uzupełniająca ucznia
Zał​_5n​_Klauzula​_-​_rekrutacja​_uzupełniająca​_ucznia.pdf 0.52MB
Klauzula - skrócona - edukacja ucznia
Zał​_5o​_Klauzula​_-​_skrócona​_-​_edukacja​_ucznia.pdf 0.51MB
Klauzula ewidencja wejść i wyjść
Zal​_5p​_Klauzula​_-​_ewidencja​_wejsc​_i​_wyjsc.pdf 0.60MB
Klauzula - obowiązek nauki
Zał​_5r​_Klauzula​_-​_obowiązek​_nauki.pdf 0.42MB
Klauzula - praca społecznie użyteczna
Zał​_5s​_Klauzula​_-​_praca​_społecznie​_użyteczna.pdf 0.61MB
Klauzula - ZFŚS
Zał​_5u​_Klauzula​_-​_ZFŚS.pdf 0.63MB
Klauzula - Fundusz Zdrowotny
Zał​_5w​_Klauzula​_-​_Fundusz​_Zdrowotny.pdf 0.62MB
Klauzula - dla osób upoważnionych do odbioru dziecka ze świetlicy
Zał​_5y​_Klauzula​_-​_dla​_osób​_upoważnionych​_do​_odbioru​_dziecka​_ze​_świetlicy.pdf 0.61MB
Klauzula - biblioteka
Zał​_5z​_Klauzula​_-​_biblioteka.pdf 0.61MB
Klauzula - wolontariusz
Zał​_5za​_Klauzula​_-​_wolontariusz.pdf 0.63MB
Klauzula - półkolonie
Zał​_5zba​_Klauzula​_półkolonie.pdf 0.63MB
Klauzula - PPK
Zał​_5zc​_Klauzula​_-​_PPK.pdf 0.61MB
Klauzula monitoring- załącznik nr 2 do regulaminu monitoringu
Zał​_10a​_Klauzula​_monitoring-​_załącznik​_nr​_2​_do​_regulaminu​_monitoringu.pdf 0.61MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.05.2022 20:42 Piotr Otrębski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
OSM I i II stopnia im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ochrona danych osobowych 5.0 22.06.2022 11:23 Piotr Otrębski
Ochrona danych osobowych 4.0 16.05.2022 21:26 Piotr Otrębski
Ochrona danych osobowych 3.0 13.05.2022 13:48 Piotr Otrębski
Ochrona danych osobowych 2.0 12.05.2022 14:36 Piotr Otrębski
Ochrona danych osobowych 1.0 05.05.2022 20:42 Piotr Otrębski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}