W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Remont wejścia do budynku Oddziału Centralnego Laboratorium w Poznaniu przy ulicy Grunwaldzkiej 250 B

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Data rozpoczęcia: 05.09.2025
  • Data zakończenia: 18.09.2025 15:00
  • Jednostka publikująca:Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa

Materiały

Zaproszenie do złożenia ofert
Zaproszenie​_do​_złożenia​_oferty.pdf 0.07MB
OPZ
Opis​_przedmiotu​_zamówienia.pdf 0.06MB
Formularz oferty
Załącznik​_nr​_2​_Oferta.docx 0.04MB
Przedłużenie terminu składania ofert
Przedłużenie​_terminu​_składania​_ofert.pdf 0.03MB
Informacja z otwarcia ofert
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert.pdf 0.04MB
{"register":{"columns":[]}}