W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Terminy postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2025/26

Postępowanie uzupełniające do 1 klasy Liceum Sztuk Plastycznych w Tarnowie na rok szkolny 2025/2026  na specjalizacje: meblarstwo artystyczne, renowacja mebli i wyrobów snycerskich oraz tkanina artystyczna odbędzie się w dniach 7-8 sierpnia 2025 roku.
Będzie obejmowało egzamin praktyczny z rysunku, malarstwa i kompozycji przestrzennej,  a także egzamin ustny z zagadnień związanych z różnymi dziedzinami sztuk plastycznych.

Harmonogram postepowania uzupełniającego:

7 sierpnia 2025 r.

  • zbiórka w szkole: 8.50
  • egzamin z rysunku, godz. 9.00–11.00
  • egzamin z malarstwa, godz. 11.30–13.30

8 sierpnia 2025 r.

  • zbiórka w szkole: 8.50
  • egzamin z kompozycji przestrzennej, godz. 9.00–11.00
  • egzamin ustny, od godz. 11.30

Na egzamin praktyczny należy przynieść przybory do rysowania, malowania i modelowania: ołówki, gumkę, temperówkę, farby (np. plakatowe lub akrylowe), pędzle, pojemnik na wodę, klej w sztyfcie, linijkę, ekierkę i cyrkiel, nożyczki i nóż introligatorski.
Szkoła zapewnia zdającemu karton do wykonania pracy rysunkowej i malarskiej oraz materiały do wykonania kompozycji przestrzennej.
Kandydaci do klas pierwszych Liceum Sztuk Plastycznych w Tarnowie, przed przystąpieniem do każdego z egzaminów, są zobowiązani do okazania aktualnej legitymacji szkolnej lub innego ważnego dokumentu tożsamości wraz ze zdjęciem.

Kandydat dostarcza dokumenty rekrutacyjne:

  • wniosek o przyjęcie do szkoły,
  • świadectwo ukończenia szkoły podstawowej,
  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia kształcenia w liceum sztuk plastycznych wydane przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej, o którym mowa w art. 142 ust. 2 ustawy Prawo oświatowe,
  • ewentualnie dokumenty potwierdzające spełnienie kryteriów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo Oświatowe.

Dokumenty należy złożyć w sekretariacie szkoły lub przesłać na adres:
Liceum Sztuk Plastycznych w Tarnowie
ul. Stanisława Westwalewicza 6
33-100 Tarnów
w terminie do 5 sierpnia 2025 roku.

Termin ogłoszenia listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przyjęcia do szkoły: 11 sierpnia 2025 roku.
Kandydaci zakwalifikowani do przyjęcia do szkoły składają w sekretariacie dokumenty potwierdzające wolę nauki w Liceum Sztuk Plastycznych w Tarnowie w nieprzekraczalnym terminie do 18 sierpnia 2025 roku do godz.15.00:

  • oryginał świadectwa ukończenia szkoły podstawowej,
  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do podjęcia kształcenia w zawodzie plastyk danej specjalizacji wydane przez lekarza specjalistę – skierowanie wydaje szkoła.

Niedostarczenie powyższych dokumentów jest równoznaczne z rezygnacją z podjęcia nauki w Liceum Sztuk Plastycznych w Tarnowie.
Termin ogłoszenia listy przyjętych i nieprzyjętych do szkoły: 19 sierpnia 2025 roku.

Materiały

Regulamin i formularze
Zagadnienia do egzaminu ustnego
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.07.2025 10:24 Paweł Gurak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Szczepanik
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Terminy postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2025/26 2.0 15.07.2025 11:41 Paweł Gurak
Terminy postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2025/26 1.0 14.07.2025 10:24 Paweł Gurak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}