2025.11.27 - Zapytanie ofertowe pn. „Remont pomieszczeń biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Gorzowie Wlkp. przy ul. Moniuszki 2”
27.11.2025
Gorzów Wielkopolski, dnia 27 listopada 2025 r.
3038-7.262.39.2025
ZAPYTANIE OFERTOWE
Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wielkopolskim zaprasza do złożenia oferty na:
„Remont pomieszczeń biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Gorzowie Wlkp.
przy ul. Moniuszki 2”- zamówienie o wartości poniżej 130 000,00 zł netto, niepodlegające
przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024
poz. 1320 ze zm.).
- Opis przedmiotu zamówienia:
Remont dotyczy odnowienia powłok malarskich w pomieszczeniach biurowych o łącznej
powierzchni ok. 1800 m² wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi
i przygotowawczymi oraz montażu tabliczek przydrzwiowych i odbojnic ściennych, w tym m. in.:
- odtłuszczenia i zagruntowania ścian i sufitów,
- uzupełnienia tynków, miejscowe szpachlowanie ścian i sufitów - gładź gipsowa,
- malowania ścian i sufitów:
- należy stosować farby do wewnątrz – matowe, lateksowe z technologią ceramiczną
o wysokiej odporności na zabrudzenia (np. Tikurilla Optivia 3 Ceramic Super Matt
lub równoważną), - krotność malowania wg potrzeby dla uzyskania jednolitej barwy, równego pokrycia
bez prześwitów i smug, ale nie mniej niż dwa razy (kolory do uzgodnienia
z Zamawiającym),
- mocowania uzupełniające luźnych odcinków listew/kanałów elektroinstalacyjnych,
- uzupełnienia brakujących zaślepek listew / kanałów elektroinstalacyjnych,
- zapewnienia stabilnego i trwałego zamocowania gniazd wtyczkowych i łączników (bez
ryzyka poluzowania się w czasie eksploatacji), poprzez przykręcenie ich do puszek
instalacyjnych za pomocą dedykowanych wkrętów (np. Simet W16), - wypełnienia szczelin pomiędzy listwami / kanałami elektroinstalacyjnymi, a ścianami
poprzez wypełnienie ich masą akrylową przystosowaną do malowania, - przesunięcia 7 istniejących odbojnic ściennych wg wskazań Zamawiającego,
- montażu dodatkowych 10 odbojnic ściennych o wymiarach [cm]: 1 szt. - 106x30x18,
1 szt. - 30x30x16, 4 szt. - 150x30x18, 1 szt. - 70x30x18, 1 szt. - 100x30x18,
1 szt. - 320x30x18, 110x30x18 we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach
i w uzgodnionych z Zamawiającym kolorach, - montaż 36 tabliczek przydrzwiowych w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
- Termin realizacji zamówienia: do dnia 29 grudnia 2025 r.
- Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania
ofertowego), w którym Wykonawca określa cenę brutto za realizację przedmiotu
zamówienia. - Płatność nastąpi przelewem w ciągu 21 dni od bezusterkowego wykonania przedmiotu
zamówienia, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT. - W przypadku woli przeprowadzenia wizji lokalnej jej termin należy wcześniej
uzgodnić. Osobami do kontaktu ze strony Prokuratury są:
p. Mirosław Kędziora, tel. 95 7392 061
p. Krzysztof Sanocki, tel. 95 7392 069.
Formularz ofertowy w formie skanu ww. dokumentu bądź w formie
elektronicznej/postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym albo podpisem osobistym
należy przesłać na adres e-mail: paulina.karbowiak@prokuratura.gov.pl
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03 grudnia 2025 roku.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który zaproponował najniższą cenę.
Załączniki:
1/ Formularz ofertowy
2/ Opis przedmiotu zamówienia
3/ Projekt umowy
4/ Dokumentacja techniczna
Materiały
zapytanie ofertowezapytanie_ofertowe.pdf 0.54MB zał. 1 - Formularz ofertowy
zał_nr_1_Form_ofertowy.docx 0.02MB zał. 2 - Opis przedmiotu zamówienia
zał_2_Opis_przedmiotu_zamówienia.pdf 0.19MB zał. 3 - Projekt umowy
zał_3_Projekt_umowy.pdf 0.26MB zał. 4 - Dokumentacja techniczna
zał_4_Dokumentacja_techniczna.zip 0.40MB