W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

2025.11.27 - Zapytanie ofertowe pn. „Remont pomieszczeń biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Gorzowie Wlkp. przy ul. Moniuszki 2”

27.11.2025

Gorzów Wielkopolski, dnia 27 listopada 2025 r.


3038-7.262.39.2025

      

ZAPYTANIE OFERTOWE

           

Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wielkopolskim zaprasza do złożenia oferty na:
„Remont pomieszczeń biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej  w Gorzowie Wlkp.
przy ul. Moniuszki 2”
- zamówienie o wartości poniżej 130 000,00 zł netto, niepodlegające
przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024
poz. 1320 ze zm.).

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Remont dotyczy odnowienia powłok malarskich w pomieszczeniach biurowych o łącznej
powierzchni ok. 1800 m² wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi
i  przygotowawczymi oraz montażu tabliczek przydrzwiowych i odbojnic ściennych, w tym m. in.:

  1. odtłuszczenia i zagruntowania ścian i sufitów,
  2. uzupełnienia tynków, miejscowe szpachlowanie ścian i sufitów - gładź gipsowa,
  3. malowania ścian i sufitów:
  • należy stosować farby do wewnątrz – matowe, lateksowe z technologią ceramiczną
     o wysokiej odporności na zabrudzenia (np. Tikurilla Optivia 3 Ceramic Super Matt
    lub równoważną),
  • krotność malowania wg potrzeby dla uzyskania jednolitej barwy, równego pokrycia
    bez prześwitów i smug, ale
    nie mniej niż dwa razy (kolory do uzgodnienia 
    z Zamawiającym),
  1. mocowania uzupełniające luźnych odcinków listew/kanałów elektroinstalacyjnych,
  2. uzupełnienia brakujących zaślepek listew / kanałów elektroinstalacyjnych,
  3. zapewnienia stabilnego i trwałego zamocowania gniazd wtyczkowych i łączników (bez
    ryzyka poluzowania się w czasie eksploatacji), poprzez przykręcenie ich do puszek
    instalacyjnych za pomocą dedykowanych wkrętów (np. Simet W16),
  4. wypełnienia szczelin pomiędzy listwami / kanałami elektroinstalacyjnymi, a ścianami
    poprzez wypełnienie ich masą akrylową przystosowaną do malowania,
  5. przesunięcia 7 istniejących odbojnic ściennych wg wskazań Zamawiającego,
  6. montażu dodatkowych 10 odbojnic ściennych o wymiarach [cm]: 1 szt. - 106x30x18,
    1 szt. - 30x30x16, 4 szt. - 150x30x18, 1 szt. - 70x30x18, 1 szt. - 100x30x18,
    1 szt. - 320x30x18, 110x30x18 we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach
    i w uzgodnionych z Zamawiającym kolorach,
  7. montaż 36 tabliczek przydrzwiowych w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym.

Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.

  1. Termin realizacji zamówienia: do dnia  29 grudnia 2025 r.
  2. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania
    ofertowego), w którym Wykonawca określa cenę brutto za realizację przedmiotu
    zamówienia.
  3. Płatność nastąpi przelewem w ciągu 21 dni od bezusterkowego wykonania przedmiotu
    zamówienia, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  4. W przypadku woli przeprowadzenia wizji lokalnej jej termin należy wcześniej
      uzgodnić. Osobami do kontaktu ze strony Prokuratury są:

p. Mirosław Kędziora, tel. 95 7392 061
p. Krzysztof Sanocki, tel. 95 7392 069.

 

Formularz ofertowy w formie skanu ww. dokumentu bądź w formie
elektronicznej/postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym albo podpisem osobistym
należy przesłać na adres e-mail: paulina.karbowiak@prokuratura.gov.pl
w nieprzekraczalnym terminie do dnia  03 grudnia 2025 roku.

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który zaproponował najniższą cenę.

 

 

Załączniki:

1/ Formularz ofertowy

2/ Opis przedmiotu zamówienia

3/ Projekt umowy

4/ Dokumentacja techniczna

 

Materiały

zapytanie ofertowe
zapytanie​_ofertowe.pdf 0.54MB
zał. 1 - Formularz ofertowy
zał​_nr​_1​_Form​_ofertowy.docx 0.02MB
zał. 2 - Opis przedmiotu zamówienia
zał​_2​_Opis​_przedmiotu​_zamówienia.pdf 0.19MB
zał. 3 - Projekt umowy
zał​_3​_Projekt​_umowy.pdf 0.26MB
zał. 4 - Dokumentacja techniczna
zał​_4​_Dokumentacja​_techniczna.zip 0.40MB
{"register":{"columns":[]}}