W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Lubaniu

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze informuje, iż wszczął postępowanie numer 3043-7.262.95.2025, o udzielnie zamówienia publicznego - usługę przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Lubaniu.

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza nieograniczony konkurs ofert na zakup usługi przewozu i przechowywania zwłok ludzkich oraz wykonywanie usługi przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej, w celu przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną dla obszaru działania Prokuratury Rejonowej w Lubaniu.

 

Wymagania dotyczące konkursu ofert:

  1. Zamówienie na usługi zostanie zrealizowane bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych, ponieważ planowana przez Zamawiającego kwota przeznaczona na nabycie produktów jest niższa od kwoty 130 000 złotych netto.
  2. Zamówienie obejmuje świadczenia usług przewozu i przechowywania zwłok oraz wykonywanie usługi przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej, w celu przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż z dniem 01.01.2026 roku do dnia 31.12.2026 roku (przez okres dwunastu miesięcy). Szczegółowe warunki zamówienia zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), która stanowi integralną część zamówienia i stanowi Załącznik nr 1 do ogłoszenia.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcami, w celu ulepszenia treści oferty, w zakresie warunków zamówienia, w celu podniesienia jego efektywności.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezpośredniego poinformowania o wszczęciu postępowania znanych sobie Wykonawców, którzy w ramach prowadzonej działalności świadczą usługi będące przedmiotem zamówienia.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu na każdym jego etapie, bez podania przyczyn jego unieważnienia.
  6. Zamawiający zastrzega obowiązek podpisania umowy na zakup – usługi przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Lubaniu.

 

Warunki płatności:

Płatność za każdorazowe wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonana przelewem, w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT i na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze.

 

Informacja dodatkowa:

  1. Oferta powinna zostać złożona na przygotowanym przez Zamawiającego formularzu ofertowym (wersja edytowalna) stanowiącym Załącznik nr 2 do ogłoszenia.
  2. Oferty należy przesłać w formie elektronicznej, w terminie do dnia 27 listopada 2025 roku, na adres:   biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl, z podaniem nr zamówienia: 3043-7.262.95.2025.
  3. Do kontaktu z Wykonawcami wyznaczony został Pan Artur Wardziński - Dyrektor 7 Wydziału Budżetowo-Administracyjnego Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze, tel. 75 64 28 400 (centrala), e-mail: artur.wardzinski@prokuratura.gov.pl.

 

Materiały

Załącznik nr 1 - Specyfikacja Warunków Zamówienia (rejon lubańśki)
Załącznik​_nr​_1​_-​_SWZ​_PR​_Lubań.docx 0.04MB
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy (rejon lubański)
Załącznik​_nr​_2​_-​_Formularz​_ofertowy​_Rejon​_Lubań.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.11.2025 09:26 Jarosław Pawlaczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Artur Wardziński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Lubaniu 1.0 17.11.2025 09:26 Jarosław Pawlaczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}