W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Aktualne

Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze informuje, iż wszczął postępowanie numer 3043-7.262.93.2025, o udzielnie zamówienia publicznego - usługę przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu.

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza nieograniczony konkurs ofert na zakup usługi przewozu i przechowywania zwłok ludzkich oraz wykonywanie usługi przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej, w celu przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną dla obszaru działania Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu.

 

Wymagania dotyczące konkursu ofert:

  1. Zamówienie na dostawy zostanie zrealizowane bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych, ponieważ planowana przez Zamawiającego kwota przeznaczona na nabycie produktów jest niższa od kwoty 130 000 złotych netto.
  2. Zamówienie obejmuje świadczenia usług przewozu i przechowywania zwłok oraz wykonywanie usługi przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej, w celu przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż z dniem 01.01.2026 roku do dnia 31.12.2026 roku (przez okres dwunastu miesięcy). Szczegółowe warunki zamówienia zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), która stanowi integralną część zamówienia i stanowi Załącznik nr 1 do ogłoszenia.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcami, w celu ulepszenia treści oferty, w zakresie warunków zamówienia, w celu podniesienia jego efektywności.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezpośredniego poinformowania o wszczęciu postępowania znanych sobie Wykonawców, którzy w ramach prowadzonej działalności świadczą usługi będące przedmiotem zamówienia.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu na każdym jego etapie, bez podania przyczyn jego unieważnienia.
  6. Zamawiający zastrzega obowiązek podpisania umowy na zakup – usługi przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu.

 

Warunki płatności:

Płatność za każdorazowe wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonana przelewem, w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT i na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze.

 

Informacja dodatkowa:

  1. Oferta powinna zostać złożona na przygotowanym przez Zamawiającego formularzu ofertowym (wersja edytowalna) stanowiącym Załącznik nr 2 do ogłoszenia.
  2. Oferty należy przesłać w formie elektronicznej, w terminie do dnia 27 listopada 2025 roku, na adres:   biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl, z podaniem nr zamówienia: 3043-7.262.93.2025.
  3. Do kontaktu z Wykonawcami wyznaczony został Pan Artur Wardziński - Dyrektor 7 Wydziału Budżetowo-Administracyjnego Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze, tel. 75 64 28 400 (centrala), e-mail: artur.wardzinski@prokuratura.gov.pl.

 

 

Materiały

Załącznik nr 1 - Specyfikacja Warunków Zamówienia (rejon zgorzelecki)
Załącznik​_nr​_1​_-​_SWZ​_PR​_Zgorzelec.docx 0.04MB
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy (rejon zgorzelecki)
Załącznik​_nr​_2​_-​_Formularz​_ofertowy​_Rejon​_Zgorzelec.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.11.2025 09:26 Jarosław Pawlaczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Artur Wardziński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu 1.0 17.11.2025 09:26 Jarosław Pawlaczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze informuje, iż wszczął postępowanie numer 3043-7.262.94.2025, o udzielnie zamówienia publicznego - usługę przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim.

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza nieograniczony konkurs ofert na zakup usługi przewozu i przechowywania zwłok ludzkich oraz wykonywanie usługi przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej, w celu przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną dla obszaru działania Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim.

 

Wymagania dotyczące konkursu ofert:

  1. Zamówienie na dostawy zostanie zrealizowane bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych, ponieważ planowana przez Zamawiającego kwota przeznaczona na nabycie produktów jest niższa od kwoty 130 000 złotych netto.
  2. Zamówienie obejmuje świadczenia usług przewozu i przechowywania zwłok oraz wykonywanie usługi przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej, w celu przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż z dniem 01.01.2026 roku do dnia 31.12.2026 roku (przez okres dwunastu miesięcy). Szczegółowe warunki zamówienia zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), która stanowi integralną część zamówienia i stanowi Załącznik nr 1 do ogłoszenia.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcami, w celu ulepszenia treści oferty, w zakresie warunków zamówienia, w celu podniesienia jego efektywności.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezpośredniego poinformowania o wszczęciu postępowania znanych sobie Wykonawców, którzy w ramach prowadzonej działalności świadczą usługi będące przedmiotem zamówienia.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu na każdym jego etapie, bez podania przyczyn jego unieważnienia.
  6. Zamawiający zastrzega obowiązek podpisania umowy na zakup – usługi przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim.

 

Warunki płatności:

Płatność za każdorazowe wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonana przelewem, w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT i na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze. 

 

Informacja dodatkowa:

  1. Oferta powinna zostać złożona na przygotowanym przez Zamawiającego formularzu ofertowym (wersja edytowalna) stanowiącym Załącznik nr 2 do ogłoszenia.
  2. Oferty należy przesłać w formie elektronicznej, w terminie do dnia 27 listopada 2025 roku, na adres:   biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl, z podaniem nr zamówienia: 3043-7.262.94.2025.
  3. Do kontaktu z Wykonawcami wyznaczony został Pan Artur Wardziński - Dyrektor 7 Wydziału Budżetowo-Administracyjnego Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze, tel. 75 64 28 400 (centrala), e-mail: artur.wardzinski@prokuratura.gov.pl.

 

 

Materiały

Załącznik nr 1 - Specyfikacja Warunków Zamówienia (rejon lwówecki)
Załącznik​_nr​_1​_-​_SWZ​_PR​_Lwówek​_Śl.docx 0.04MB
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy (rejon lwówecki)
Załącznik​_nr​_2​_-​_Formularz​_ofertowy​_Rejon​_Lwówek​_Śl.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.11.2025 09:26 Jarosław Pawlaczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Artur Wardziński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim 1.0 17.11.2025 09:26 Jarosław Pawlaczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Lubaniu

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze informuje, iż wszczął postępowanie numer 3043-7.262.95.2025, o udzielnie zamówienia publicznego - usługę przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Lubaniu.

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza nieograniczony konkurs ofert na zakup usługi przewozu i przechowywania zwłok ludzkich oraz wykonywanie usługi przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej, w celu przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną dla obszaru działania Prokuratury Rejonowej w Lubaniu.

 

Wymagania dotyczące konkursu ofert:

  1. Zamówienie na usługi zostanie zrealizowane bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych, ponieważ planowana przez Zamawiającego kwota przeznaczona na nabycie produktów jest niższa od kwoty 130 000 złotych netto.
  2. Zamówienie obejmuje świadczenia usług przewozu i przechowywania zwłok oraz wykonywanie usługi przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej, w celu przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż z dniem 01.01.2026 roku do dnia 31.12.2026 roku (przez okres dwunastu miesięcy). Szczegółowe warunki zamówienia zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), która stanowi integralną część zamówienia i stanowi Załącznik nr 1 do ogłoszenia.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcami, w celu ulepszenia treści oferty, w zakresie warunków zamówienia, w celu podniesienia jego efektywności.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezpośredniego poinformowania o wszczęciu postępowania znanych sobie Wykonawców, którzy w ramach prowadzonej działalności świadczą usługi będące przedmiotem zamówienia.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu na każdym jego etapie, bez podania przyczyn jego unieważnienia.
  6. Zamawiający zastrzega obowiązek podpisania umowy na zakup – usługi przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Lubaniu.

 

Warunki płatności:

Płatność za każdorazowe wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonana przelewem, w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT i na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze.

 

Informacja dodatkowa:

  1. Oferta powinna zostać złożona na przygotowanym przez Zamawiającego formularzu ofertowym (wersja edytowalna) stanowiącym Załącznik nr 2 do ogłoszenia.
  2. Oferty należy przesłać w formie elektronicznej, w terminie do dnia 27 listopada 2025 roku, na adres:   biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl, z podaniem nr zamówienia: 3043-7.262.95.2025.
  3. Do kontaktu z Wykonawcami wyznaczony został Pan Artur Wardziński - Dyrektor 7 Wydziału Budżetowo-Administracyjnego Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze, tel. 75 64 28 400 (centrala), e-mail: artur.wardzinski@prokuratura.gov.pl.

 

Materiały

Załącznik nr 1 - Specyfikacja Warunków Zamówienia (rejon lubańśki)
Załącznik​_nr​_1​_-​_SWZ​_PR​_Lubań.docx 0.04MB
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy (rejon lubański)
Załącznik​_nr​_2​_-​_Formularz​_ofertowy​_Rejon​_Lubań.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.11.2025 09:26 Jarosław Pawlaczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Artur Wardziński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Lubaniu 1.0 17.11.2025 09:26 Jarosław Pawlaczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Kamiennej Górze

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze informuje, iż wszczął postępowanie numer 3043-7.262.92.2025, o udzielnie zamówienia publicznego - usługę przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Kamiennej Górze.

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza nieograniczony konkurs ofert na zakup usługi przewozu i przechowywania zwłok ludzkich oraz wykonywanie usługi przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej, w celu przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną dla obszaru działania Prokuratury Rejonowej w Kamiennej Górze.

 

Wymagania dotyczące konkursu ofert:

  1. Zamówienie na usługi zostanie zrealizowane bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych, ponieważ planowana przez Zamawiającego kwota przeznaczona na nabycie produktów jest niższa od kwoty 130 000 złotych netto.
  2. Zamówienie obejmuje świadczenia usług przewozu i przechowywania zwłok oraz wykonywanie usługi przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej, w celu przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż z dniem 01.01.2026 roku do dnia 31.12.2026 roku (przez okres dwunastu miesięcy). Szczegółowe warunki zamówienia zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), która stanowi integralną część zamówienia i stanowi Załącznik nr 1 do ogłoszenia.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcami, w celu ulepszenia treści oferty, w zakresie warunków zamówienia i w celu podniesienia jego efektywności.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezpośredniego poinformowania o wszczęciu postępowania znanych sobie Wykonawców, którzy w ramach prowadzonej działalności świadczą usługi będące przedmiotem zamówienia.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu na każdym jego etapie, bez podania przyczyn jego unieważnienia.
  6. Zamawiający zastrzega obowiązek podpisania umowy na zakup – usługi przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Kamiennej Górze.

 

Warunki płatności:

Płatność za każdorazowe wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonana przelewem, w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT i na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze.

 

Informacja dodatkowa:

  1. Oferta powinna zostać złożona na przygotowanym przez Zamawiającego formularzu ofertowym (wersja edytowalna) stanowiącym Załącznik nr 2 do ogłoszenia.
  2. Oferty należy przesłać w formie elektronicznej, w terminie do dnia 27 listopada 2025 roku, na adres:   biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl, z podaniem nr zamówienia: 3043-7.262.92.2025.
  3. Do kontaktu z Wykonawcami wyznaczony został Pan Artur Wardziński - Dyrektor 7 Wydziału Budżetowo-Administracyjnego Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze, tel. 75 64 28 400 (centrala), e-mail: artur.wardzinski@prokuratura.gov.pl.

 

Materiały

Załącznik nr 1 - Specyfikacja Warunków Zamówienia (rejon kamiennogórski)
Załącznik​_nr​_1​_-​_SWZ​_PR​_Kamienna​_Góra.docx 0.04MB
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy (rejon kamiennogórski)
Załącznik​_nr​_2​_-​_Formularz​_ofertowy​_Rejon​_Kamienna​_Góra.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.11.2025 09:26 Jarosław Pawlaczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Artur Wardziński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Kamiennej Górze 1.0 17.11.2025 09:26 Jarosław Pawlaczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze informuje, iż wszczął postępowanie numer 3043-7.262.96.2025, o udzielnie zamówienia publicznego - usługę przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze.

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza nieograniczony konkurs ofert na zakup usługi przewozu i przechowywania zwłok ludzkich oraz wykonywanie usługi przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej, w celu przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną dla obszaru działania Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze.

 

Wymagania dotyczące konkursu ofert:

  1. Zamówienie na usługi zostanie zrealizowane bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych, ponieważ planowana przez Zamawiającego kwota przeznaczona na nabycie produktów jest niższa od kwoty 130 000 złotych netto.
  2. Zamówienie obejmuje świadczenia usług przewozu i przechowywania zwłok oraz wykonywanie usługi przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej, w celu przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż z dniem 01.01.2026 roku do dnia 31.12.2026 roku (przez okres dwunastu miesięcy). Szczegółowe warunki zamówienia zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), która stanowi integralną część zamówienia i stanowi Załącznik nr 1 do ogłoszenia.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcami, w celu ulepszenia treści oferty, w zakresie warunków zamówienia, w celu podniesienia jego efektywności.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezpośredniego poinformowania o wszczęciu postępowania znanych sobie Wykonawców, którzy w ramach prowadzonej działalności świadczą usługi będące przedmiotem zamówienia.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu na każdym jego etapie, bez podania przyczyn jego unieważnienia.
  6. Zamawiający zastrzega obowiązek podpisania umowy na zakup – usługi przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze.

 

Warunki płatności:

Płatność za każdorazowe wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonana przelewem, w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT i na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze. 

 

Informacja dodatkowa:

  1. Oferta powinna zostać złożona na przygotowanym przez Zamawiającego formularzu ofertowym (wersja edytowalna) stanowiącym Załącznik nr 2 do ogłoszenia.
  2. Oferty należy przesłać w formie elektronicznej, w terminie do dnia 27 listopada 2025 roku, na adres:   biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl, z podaniem nr zamówienia: 3043-7.262.96.2025.
  3. Do kontaktu z Wykonawcami wyznaczony został Pan Artur Wardziński - Dyrektor 7 Wydziału Budżetowo-Administracyjnego Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze, tel. 75 64 28 400 (centrala), e-mail: artur.wardzinski@prokuratura.gov.pl.

 

Materiały

Załącznik nr 1 - Specyfikacja Warunków Zamówienia (rejon jeleniogórski)
Załącznik​_nr​_1​_-​_SWZ​_PR​_Jelenia​_Góra.docx 0.04MB
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy (rejon jeleniogórski)
Załącznik​_nr​_2​_-​_Formularz​_ofertowy​_Rejon​_Jelenia​_Góra.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.11.2025 09:26 Jarosław Pawlaczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Artur Wardziński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze 1.0 17.11.2025 09:26 Jarosław Pawlaczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze informuje, iż wszczął postępowanie numer 3043-7.262.97.2025, o udzielnie zamówienia publicznego - usługę przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu.

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza nieograniczony konkurs ofert na zakup usługi przewozu i przechowywania zwłok ludzkich oraz wykonywanie usługi przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej, w celu przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną dla obszaru działania Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu.

 

Wymagania dotyczące konkursu ofert:

  1. Zamówienie na usługi zostanie zrealizowane bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych, ponieważ planowana przez Zamawiającego kwota przeznaczona na nabycie produktów jest niższa od kwoty 130 000 złotych netto.
  2. Zamówienie obejmuje świadczenia usług przewozu i przechowywania zwłok oraz wykonywanie usługi przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej, w celu przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż z dniem 01.01.2026 roku do dnia 31.12.2026 roku (przez okres dwunastu miesięcy). Szczegółowe warunki zamówienia zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), która stanowi integralną część zamówienia i stanowi Załącznik nr 1 do ogłoszenia.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcami, w celu ulepszenia treści oferty, w zakresie warunków zamówienia i w celu podniesienia jego efektywności.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezpośredniego poinformowania o wszczęciu postępowania znanych sobie Wykonawców, którzy w ramach prowadzonej działalności świadczą usługi będące przedmiotem zamówienia.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu na każdym jego etapie, bez podania przyczyn jego unieważnienia.
  6. Zamawiający zastrzega obowiązek podpisania umowy na zakup – usługi przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu.

 

Warunki płatności:

Płatność za każdorazowe wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonana przelewem, w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT i na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze.

 

Informacja dodatkowa:

  1. Oferta powinna zostać złożona na przygotowanym przez Zamawiającego formularzu ofertowym (wersja edytowalna) stanowiącym Załącznik nr 2 do ogłoszenia.
  2. Oferty należy przesłać w formie elektronicznej, w terminie do dnia 27 listopada 2025 roku, na adres:   biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl, z podaniem nr zamówienia: 3043-7.262.97.2025.
  3. Do kontaktu z Wykonawcami wyznaczony został Pan Artur Wardziński - Dyrektor 7 Wydziału Budżetowo-Administracyjnego Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze, tel. 75 64 28 400 (centrala), e-mail: artur.wardzinski@prokuratura.gov.pl.

 

Materiały

Załącznik nr 1 - Specyfikacja Warunków Zamówienia (rejon bolesławiecki)
Załącznik​_nr​_1​_-​_SWZ​_PR​_Bolesławiec.docx 0.04MB
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy (rejon bolesławiecki)
Załącznik​_nr​_2​_-​_Formularz​_ofertowy​_Rejon​_Bolesławiec.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.11.2025 09:25 Jarosław Pawlaczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Artur Wardziński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu 1.0 17.11.2025 09:25 Jarosław Pawlaczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Dostawa telefonów komórkowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i prokuratur okręgu jeleniogórskiego

1. Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze informuje, iż wszczął postępowanie numer 3043-7.262.91.2025, o udzielnie zamówienia publicznego - dostawę telefonów komórkowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i prokuratur okręgu jeleniogórskiego.

2. Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza nieograniczony konkurs ofert na zakup telefonów komórkowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i podległych Prokuratur Rejonowych.

 

Wymagania dotyczące konkursu ofert:

  1. Zamówienie na dostawy zostanie zrealizowane bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych, ponieważ planowana przez Zamawiającego kwota przeznaczona na nabycie produktów jest niższa od kwoty 130 000 złotych netto.
  2. Minimalne wymagania techniczne telefonów komórkowych Zamawiający określił w Załączniku nr 1 do ogłoszenia, który stanowi jego integralną część, dzieląc zamówienie na cztery rodzaje grup telefonów, z podaniem ilości telefonów jaką Zamawiający zamierza zakupić w każdej grupie. 
  3. Zamawiający zastrzega, iż w złożonej ofercie Dostawca powinien przedstawić minimum trzy proponowane modele dla każdej z grup telefonów. Zamawiający akceptuje możliwość składnia ofert częściowych zawierających co najmniej ofertę dla jednej z grup telefonów określonych w Załączniku nr 1.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z Dostawcami po złożeniu przez Nich ofert, w celu ulepszenia treści oferty oraz zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu na każdym jego etapie, bez podania przyczyn jego unieważnienia.
  5. Zamawiający zastrzega obowiązek podpisania umowy na zakup – dostawę telefonów komórkowych.

 

Gwarancja:

Okres gwarancji na zakupione telefony: min. 24 miesiące.

 

Warunki płatności:

Płatność za wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonana przelewem, w terminie do14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT i na rachunek Dostawcy wskazany na fakturze. 

 

Informacja dodatkowa:

  1. Ofertę - cena ryczałtowa brutto - za każdy proponowany model telefonu (zawierającą wszelkie składniki cen i kosztów ), należy przesłać w terminie do dnia 7 listopada 2025 roku, w formie elektronicznej, na adres:   biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl,  z podziałem na grupy jak w Załączniku nr 1, z podaniem nr zamówienia 3043-7.262.91.2025.
  2. Do kontaktu z Wykonawcami wyznaczony został Pan Artur Wardziński - Dyrektor 7 Wydziału Budżetowo-Administracyjnego Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze, tel. 75 64 28 400 (centrala), e-mail: artur.wardzinski@prokuratura.gov.pl.

Materiały

Specyfikacja telefonów
Specyfikacja​_telefony​_3043-7262912025​_Załącznik​_nr​_1.docx 0.02MB
Odpowiedź na wniosek z dnia 06.11.2025r
Odpowiedź​_na​_wniosek​_z​_dnia​_06112025r.pdf 0.31MB
Odpowiedź na wniosek z dnia 07.11.2025 r.
Odpowiedź​_na​_wniosek​_z​_dnia​_071120252.pdf 0.30MB
Ogłoszenie o podpisaniu umowy
Ogłoszenie​_o​_podpisaniu​_umowy​_3043-7262912025​_BIP.pdf 0.25MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.10.2025 08:12 Jarosław Pawlaczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Artur Wardziński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa telefonów komórkowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i prokuratur okręgu jeleniogórskiego 5.0 03.12.2025 14:00 Jarosław Pawlaczek
Dostawa telefonów komórkowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i prokuratur okręgu jeleniogórskiego 4.0 07.11.2025 12:03 Jarosław Pawlaczek
Dostawa telefonów komórkowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i prokuratur okręgu jeleniogórskiego 3.0 07.11.2025 10:43 Jarosław Pawlaczek
Dostawa telefonów komórkowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i prokuratur okręgu jeleniogórskiego 2.0 07.11.2025 09:09 Jarosław Pawlaczek
Dostawa telefonów komórkowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i prokuratur okręgu jeleniogórskiego 1.0 30.10.2025 08:12 Jarosław Pawlaczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Wykonanie prac naprawczych zewnętrznych schodów kamiennych prowadzących do Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza konkurs ofert na roboty budowlane na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze - Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim przy ul. Obrońców Pokoju 1. (3043-7.262.15.2025)

Wymagania dotyczące oferty:

  1. Wykonanie prac naprawczych zewnętrznych schodów kamiennych prowadzących do Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim przy ul. Obrońców Pokoju 1.
  2. Prace mają polegać na: demontażu stopni i ich oczyszczeniu, usunięciu starego fundamentu i wykonaniu nowego fundamentu schodów, ponownym montażu stopni schodów.

Gwarancja:

  1. Okres gwarancji na roboty budowlane: min. 36 miesięcy.

 

Warunki płatności:

  1. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonana, przelewem w terminie 14 dni na rachunek Wykonawcy podany na fakturze.
  2. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym Zamawiający polecił swojemu bankowi dokonanie przelewu wynagrodzenia Wykonawcy na jego konto. 

 

Informacja dodatkowa:

  1. Ofertę - cena ryczałtowa brutto (zawierająca wszelkie składniki cen i kosztów ) należy przesłać w formie elektronicznej na adres: artur.wardzinski@prokuratura.gov.pl lub biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl, w terminie do dnia 6 czerwca 2025 roku.
  2. Do kontaktu z Wykonawcami wyznaczony został Pan Artur Wardziński - Dyrektor 7 Wydziału Budżetowo-Administracyjnego Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze, tel. 75 64 28 400 (centrala), e-mail: artur.wardzinski@prokuratura.gov.pl.
  3. W celu przygotowania oferty, przed jej złożeniem można dokonać oględzin miejsca, po wcześniejszym umówieniu terminu.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.05.2025 11:28 Jarosław Pawlaczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jarosław Pawlaczek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykonanie prac naprawczych zewnętrznych schodów kamiennych prowadzących do Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim 1.0 21.05.2025 11:28 Jarosław Pawlaczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Wykonanie prac naprawczych zewnętrznych drzwi wejściowych głównych i drzwi wejściowych bocznych do Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim przy ul. Obrońców Pokoju 1.

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza konkurs ofert na roboty budowlane na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze - Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim przy ul. Obrońców Pokoju 1 (3043-7.262.15.2025)

Wymagania dotyczące oferty:

  1. Wykonanie prac naprawczych zewnętrznych drzwi wejściowych głównych i drzwi wejściowych bocznych do Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim przy ul. Obrońców Pokoju 1.
  2. Prace mają polegać na:
  1. demontażu naprawianych drzwi i na czas prac naprawczych wykonanie zastępczych (tymczasowych) drzwi umożliwiających korzystanie z budynku w normalnym trybie, a po montażu naprawionych drzwi uzupełnienie wszelkich powstałych uszkodzeń na całej długości wokół drzwi, w celu przywrócenia im pierwotnego wyglądu i funkcjonalności,
  2. wymiana zawiasów na zawiasy regulowane, wymiana zamka głównego na zamek z elektro-zaczepem, a zamka górnego na zamek z wkładką (drzwi główne) oraz wymiana zamków na zamki z wkładką (drzwi boczne),
  3. wymiana szyldów drzwiowych na szyldy z zabezpieczeniem wkładki,
  4. wstawienie progu aluminiowego i uszczelek w ramie drzwi głównych oraz wstawienie uszczelek w ramie i dorobienie progu i okapnika (drzwi boczne),
  5. naprawa ewentualnie wymiana zniszczonych ramiaków w drzwiach bocznych,
  6. zdjęcie starych powłok farb i lakierów, impregnacja powierzchni drzwi i malowanie metodą natryskową (wzór koloru do uzgodnieniu).

 

Gwarancja:

  1. Okres gwarancji na roboty budowlane: min. 36 miesięcy.

 

Warunki płatności:

  1. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonana, przelewem w terminie 14 dni na rachunek Wykonawcy podany na fakturze.
  2. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym Zamawiający polecił swojemu bankowi dokonanie przelewu wynagrodzenia Wykonawcy na jego konto. 

 

Informacja dodatkowa:

  1. Ofertę - cena ryczałtowa brutto (zawierająca wszelkie składniki cen i kosztów ) należy przesłać w formie elektronicznej na adres: artur.wardzinski@prokuratura.gov.pl lub biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl, w terminie do dnia 6 czerwca 2025 roku.
  2. Do kontaktu z Wykonawcami wyznaczony został Pan Artur Wardziński - Dyrektor 7 Wydziału Budżetowo-Administracyjnego Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze, tel. 75 64 28 400 (centrala), e-mail: artur.wardzinski@prokuratura.gov.pl.
  3. W celu przygotowania oferty, przed jej złożeniem można dokonać oględzin miejsca, po wcześniejszym umówieniu terminu.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.05.2025 11:30 Jarosław Pawlaczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jaroslaw Pawlaczek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykonanie prac naprawczych zewnętrznych drzwi wejściowych głównych i drzwi wejściowych bocznych do Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim przy ul. Obrońców Pokoju 1. 1.0 21.05.2025 11:30 Jarosław Pawlaczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Wykonanie prac naprawczych ogrodzenia wraz z bramą wjazdową wokół posesji Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu przy ul. Chrobrego 5

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza konkurs ofert na roboty budowlane na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze - Remont ogrodzenia wokół posesji Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu przy ul. Chrobrego 5 (3043-7.262.6.2025)

Wymagania dotyczące oferty:

  1. Wykonanie prac naprawczych ogrodzenia wraz z bramą wjazdową wokół posesji Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu przy ul. Chrobrego 5.
  2. Prace mają polegać na poprawieniu otynkowania wraz z uzupełnieniem warstw tynku w miejscach ich ubytku oraz wyczyszczeniu kamiennych słupów, sprawdzeniu sprawności konstrukcji ogrodzenia i ewentualną wymianę niesprawnych/uszkodzonych metalowych elementów, renowacji metalowej bramy wjazdowej wraz z przywróceniem jej sprawności technicznej.
  3. Uzyskanie pozytywnego stanowiska Kierownika Delegatury w Jeleniej Górze Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu, w zakresie opracowania projektu prac i przedłożenia do uzgodnienia rozwiązań materiałowych i kolorystycznych w odniesieniu do wszystkich elewacji ogrodzenia.

Gwarancja:

  1. Okres gwarancji na roboty budowlane: min. 36 miesięcy.

 

Warunki płatności:

  1. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonana, przelewem w terminie 14 dni na rachunek Wykonawcy podany na fakturze.
  2. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym Zamawiający polecił swojemu bankowi dokonanie przelewu wynagrodzenia Wykonawcy na jego konto. 
  3. Istnieje możliwość wystawienia faktur zaliczkowych na zakup materiałów po podpisaniu umowy i rozpoczęciu prac budowlanych.

 

Informacja dodatkowa:

  1. Ofertę - cena ryczałtowa brutto (zawierająca wszelkie składniki cen i kosztów ) należy przesłać w formie elektronicznej na adres: artur.wardzinski@prokuratura.gov.pl lub biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl, w terminie do dnia 6 czerwca 2025 roku.
  2. Do kontaktu z Wykonawcami wyznaczony został Pan Artur Wardziński - Dyrektor 7 Wydziału Budżetowo-Administracyjnego Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze, tel. 75 64 28 400 (centrala), e-mail: artur.wardzinski@prokuratura.gov.pl
  3. W celu przygotowania oferty, przed jej złożeniem można dokonać oględzin miejsca, po wcześniejszym umówieniu terminu
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.05.2025 11:33 Jarosław Pawlaczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jarosław Pawlaczek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykonanie prac naprawczych ogrodzenia wraz z bramą wjazdową wokół posesji Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu przy ul. Chrobrego 5 1.0 21.05.2025 11:33 Jarosław Pawlaczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Wykonanie prac remontowych w Prokuraturze Rejonowej w Jeleniej Górze przy ul. Matejki 17

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza konkurs ofert na roboty budowlane na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze - Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze przy ul. Matejki 17 (3043-7.262.39.2025)

Wymagania dotyczące oferty:

  1. Wykonanie prac remontowych w Prokuraturze Rejonowej w Jeleniej Górze przy ul. Matejki 17.
  2. Prace mają polegać na wykonaniu usługi malowania ścian i sufitów w pomieszczeniach budynku (w tym korytarzy), wraz z przygotowaniem powierzchni do malowania, szacowana powierzchnia około 3309 m².
  3. Zabezpieczenie pomieszczeń na czas malowania i przygotowanie pomieszczeń do dalszego użytkowania po zakończeniu prac malarskich.

 

Gwarancja:

  1. Okres gwarancji na roboty budowlane: min. 24 miesięcy.

 

Warunki płatności:

  1. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonana, przelewem w terminie 14 dni na rachunek Wykonawcy podany na fakturze.
  2. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym Zamawiający polecił swojemu bankowi dokonanie przelewu wynagrodzenia Wykonawcy na jego konto. 

 

Informacja dodatkowa:

  1. Ofertę - cena ryczałtowa brutto (zawierająca wszelkie składniki cen i kosztów ) należy przesłać w terminie do dnia 6 czerwca 2025 roku, w formie elektronicznej, na adres:  artur.wardzinski@prokuratura.gov.pl lub biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl.
  2. Do kontaktu z Wykonawcami wyznaczony został Pan Artur Wardziński - Dyrektor 7 Wydziału Budżetowo-Administracyjnego Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze, tel. 75 64 28 400 (centrala), e-mail: artur.wardzinski@prokuratura.gov.pl.
  3. W celu przygotowania oferty, przed jej złożeniem można dokonać oględzin miejsca, po wcześniejszym umówieniu terminu.

Materiały

Informacja o wyborze oferty
informacja​_malowanie&podlogi​_prjgo.pdf 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.05.2025 11:49 Jarosław Pawlaczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jarosław Pawlaczek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykonanie prac remontowych w Prokuraturze Rejonowej w Jeleniej Górze przy ul. Matejki 17 2.0 18.06.2025 13:37 Jarosław Pawlaczek
Wykonanie prac remontowych w Prokuraturze Rejonowej w Jeleniej Górze przy ul. Matejki 17 1.0 21.05.2025 11:49 Jarosław Pawlaczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Wykonanie prac remontowych w Prokuraturze Rejonowej w Zgorzelcu przy ul. Poniatowskiego 2

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza konkurs ofert na roboty budowlane na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze - Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu przy ul. Poniatowskiego 2 (3043-7.262.40.2025)

Wymagania dotyczące oferty:

  1. Wykonanie prac remontowych w Prokuraturze Rejonowej w Zgorzelcu przy ul. Poniatowskiego 2.
  2. Prace mają polegać na wykonaniu usługi malowania ścian i sufitów w pomieszczeniach budynku (w tym korytarzy), wraz z przygotowaniem powierzchni do malowania, szacowana powierzchnia około 2177 m².
  3. Zabezpieczenie pomieszczeń na czas malowania i przygotowanie pomieszczeń do dalszego użytkowania po zakończeniu prac malarskich.

 

Gwarancja:

  1. Okres gwarancji na roboty budowlane: min. 24 miesięcy.

 

Warunki płatności:

  1. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonana, przelewem w terminie 14 dni na rachunek Wykonawcy podany na fakturze.
  2. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym Zamawiający polecił swojemu bankowi dokonanie przelewu wynagrodzenia Wykonawcy na jego konto. 

 

Informacja dodatkowa:

  1. Ofertę - cena ryczałtowa brutto (zawierająca wszelkie składniki cen i kosztów ) należy przesłać w terminie do dnia 6 czerwca 2025 roku, w formie elektronicznej, na adres:  artur.wardzinski@prokuratura.gov.pl lub biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl.
  2. Do kontaktu z Wykonawcami wyznaczony został Pan Artur Wardziński - Dyrektor 7 Wydziału Budżetowo-Administracyjnego Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze, tel. 75 64 28 400 (centrala), e-mail: artur.wardzinski@prokuratura.gov.pl.
  3. W celu przygotowania oferty, przed jej złożeniem można dokonać oględzin miejsca, po wcześniejszym umówieniu terminu

Materiały

Informacja o wyborze oferty
informacja​_malowanie​_Zgorzelec.pdf 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.05.2025 11:42 Jarosław Pawlaczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jarosław Pawlaczek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykonanie prac remontowych w Prokuraturze Rejonowej w Zgorzelcu przy ul. Poniatowskiego 2 2.0 18.06.2025 13:27 Jarosław Pawlaczek
Wykonanie prac remontowych w Prokuraturze Rejonowej w Zgorzelcu przy ul. Poniatowskiego 2 1.0 21.05.2025 11:42 Jarosław Pawlaczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Wykonanie prac naprawczych posadzki balkonu zewnętrznego w Prokuraturze Rejonowej w Lwówku Śląskim przy ul. Obrońców Pokoju 1

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza konkurs ofert na roboty budowlane na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze - Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim przy ul. Obrońców Pokoju 1 (3043-7.262.15.2025).

Wymagania dotyczące oferty:

  1. Wykonanie prac naprawczych posadzki balkonu zewnętrznego w Prokuraturze Rejonowej w Lwówku Śląskim przy ul. Obrońców Pokoju 1.
  2. Prace mają polegać na: na demontażu istniejącej posadzki, przygotowaniu powierzchni do montażu nowej posadzki pod kątem izolacji powierzchni, montaż nowej posadzki z klinkieru ceramicznego lub alternatywnie innego materiału o podobnych parametrach technicznych oraz odbudowę lub wymianę obróbki blacharskiej i wymianę uszkodzonych rynien i rur spustowych.

 

Gwarancja:

  1. Okres gwarancji na roboty budowlane: min. 36 miesięcy.

 

Warunki płatności:

  1. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonana, przelewem w terminie 14 dni na rachunek Wykonawcy podany na fakturze.
  2. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym Zamawiający polecił swojemu bankowi dokonanie przelewu wynagrodzenia Wykonawcy na jego konto. 
  3. Istnieje możliwość wystawienia faktur zaliczkowych na zakup materiałów po podpisaniu umowy i rozpoczęciu prac budowlanych.

 

Informacja dodatkowa:

  1. Ofertę - cena ryczałtowa brutto (zawierająca wszelkie składniki cen i kosztów ) należy przesłać w formie elektronicznej na adres: artur.wardzinski@prokuratura.gov.pl lub biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl, w terminie do dnia 6 czerwca 2025 roku.
  2. Do kontaktu z Wykonawcami wyznaczony został Pan Artur Wardziński - Dyrektor 7 Wydziału Budżetowo-Administracyjnego Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze, tel. 75 64 28 400 (centrala), e-mail: artur.wardzinski@prokuratura.gov.pl.
  3. W celu przygotowania oferty, przed jej złożeniem można dokonać oględzin miejsca, po wcześniejszym umówieniu terminu.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.05.2025 14:24 Jarosław Pawlaczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jarosław Pawlaczek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykonanie prac naprawczych posadzki balkonu zewnętrznego w Prokuraturze Rejonowej w Lwówku Śląskim przy ul. Obrońców Pokoju 1 1.0 21.05.2025 14:24 Jarosław Pawlaczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Wykonanie prac remontowych (usługi wymiany 187 m2 podłogi) w Prokuraturze Rejonowej w Jeleniej Górze przy ul. Matejki 17

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza konkurs ofert na roboty budowlane na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze - Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze przy ul. Matejki 17 (3043-7.262.39.2025).

Wymagania dotyczące oferty:

  1. Wykonanie prac remontowych w Prokuraturze Rejonowej w Jeleniej Górze przy ul. Matejki 17.
  2. Prace mają polegać na wykonaniu usługi wymiany 187 m² podłogi w sześciu pomieszczeniach sekretariatów i pomieszczeniu informatyka na parterze budynku oraz w jednym pomieszczeniu sekretariatu na I piętrze budynku (zniszczone panele podłogowe należy wymienić na wykładzinę obiektową + ewentualne wylanie masy samopoziomującej, w celu wyrównania poziomów podłogi z korytarzem).
  3. Zabezpieczenie pomieszczeń na czas malowania i przygotowanie pomieszczeń do dalszego użytkowania po zakończeniu prac malarskich.

 

Gwarancja:

  1. Okres gwarancji na roboty budowlane: min. 36 miesięcy.

 

Warunki płatności:

  1. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonana, przelewem w terminie 14 dni na rachunek Wykonawcy podany na fakturze.
  2. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym Zamawiający polecił swojemu bankowi dokonanie przelewu wynagrodzenia Wykonawcy na jego konto. 

 

Informacja dodatkowa:

  1. Ofertę - cena ryczałtowa brutto (zawierająca wszelkie składniki cen i kosztów ) należy przesłać w terminie do dnia 6 czerwca 2025 roku, w formie elektronicznej, na adres:  artur.wardzinski@prokuratura.gov.pl lub biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl.
  2. Do kontaktu z Wykonawcami wyznaczony został Pan Artur Wardziński - Dyrektor 7 Wydziału Budżetowo-Administracyjnego Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze, tel. 75 64 28 400 (centrala), e-mail: artur.wardzinski@prokuratura.gov.pl.
  3. W celu przygotowania oferty, przed jej złożeniem można dokonać oględzin miejsca, po wcześniejszym umówieniu terminu
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.05.2025 14:20 Jarosław Pawlaczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jarosław Pawlaczek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykonanie prac remontowych (usługi wymiany 187 m2 podłogi) w Prokuraturze Rejonowej w Jeleniej Górze przy ul. Matejki 17 1.0 21.05.2025 14:20 Jarosław Pawlaczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}