W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Remont instalacji systemu sygnalizacji pożaru w budynku Prokuratury Okręgowej w Płocku - ETAP 1 (3029-7.261.6.2022)

  • Numer zamówienia:3029-7.261.6.2022
  • Data rozpoczęcia: 13.10.2022
  • Wartość szacunkowa zamówienia:111805,27 zł (netto)
  • Jednostka publikująca:Prokuratura Okręgowa w Płocku
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Opis zamówienia: Termin składania ofert: 28 października 2022 roku do godz. 9:00. Uprzejmie informujemy, że Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie w formie elektronicznej przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Dedykowany link do przedmiotowego zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6cffb3cb-4ae0-11ed-8832-4e4740e186ac Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.10.2022 08:55 Grzegorz Błaszczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Grzegorz Błaszczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Remont instalacji systemu sygnalizacji pożaru w budynku Prokuratury Okręgowej w Płocku - ETAP 1 (3029-7.261.6.2022) 1.0 14.10.2022 08:55 Grzegorz Błaszczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}