W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostawa 2400 zestawów materiałów biurowych składających się z teczki, notesu i długopisu dla uczestników szkoleń z zakresu zarządzania procesem pozyskiwania i przetwarzania informacji oraz komunikacji związanej z prowadzeniem postępowań w sprawach gospodarczych.

21.07.2020

PK XII BIA 0413.11.2019

W ramach rozeznania rynku oraz w celu oszacowania wartości zamówienia, w tym kosztów realizacji zamówienia, zapraszamy Państwa do przedstawienia kalkulacji kosztów zakupu usług opisanych w załączonym dokumencie.
Uprzejmie prosimy o przedstawienie kalkulacji kosztów zgodnie z załączoną tabelą z uwzględnieniem wszystkich kosztów realizacji.
Wypełniony załącznik do niniejszego rozeznania prosimy przesłać w terminie do dnia 27 lipca 2020 r. na adres e-mail: biuro.projektu.power1@pk.gov.pl

Zamawiający informuje, że przedmiotowe zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 KC ani też nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Ma ono wyłącznie na celu rozeznanie cenowe rynku wśród firm/osób mogących zrealizować powyższe zamówienie oraz uzyskanie wiedzy na temat szacunkowych kosztów związanych z planowanym zamówieniem publicznym.

Zamówienie współfinansowane będzie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (POWER 1).

Materiały

Pismo przewodnie
Szacowanie-materiały-biurowe​_pismo-przewodnie.pdf 0.10MB
Załącznik
Szacowanie-materiały-biurowe​_załącznik.docx 0.12MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.02.2023 13:19 Weronika Krasnopolska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Weronika Krasnopolska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa 2400 zestawów materiałów biurowych składających się z teczki, notesu i długopisu dla uczestników szkoleń z zakresu zarządzania procesem pozyskiwania i przetwarzania informacji oraz komunikacji związanej z prowadzeniem postępowań w sprawach gospodarczych. 1.0 23.02.2023 13:19 Weronika Krasnopolska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}