W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

PK XF 261.14.2019

Usługa przeprowadzenia szkoleń dla prokuratorów oraz analityków kryminalnych z zakresu metodyki prowadzenia postępowania w sprawach karnych z wykorzystaniem systemu digitalizacji akt (SDA)

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Przygotowanie i wdrożenie metodyki prowadzenia postępowania przygotowawczego w sprawach karnych z wykorzystaniem systemu digitalizacji akt (POWER 2)”.

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój w ramach Osi Priorytetowej II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji w zakresie działania 2.17 Skuteczny wymiar sprawiedliwości.

Postępowanie prowadzone jest w oparciu o  art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) w zakresie zamówień na usługi społeczne i inne szczególne usługi.

Dokumenty do pobrania:

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie-o-zamówieniu-3.pdf 0.65MB
Formularz ofertowy
Załącznik-nr-1-do-Ogłoszenia-Oferta.docx 0.10MB
Oświadczenie - zał. do oferty
Oświadczenie-Załącznik-do-Oferty.docx 0.09MB
Wzór umowy - zał. nr 2a
Załącznik-nr-2a-do-Ogłoszenia-Wzór-umowy​_Prokuratorzy.pdf 0.16MB
Wzór umowy - zał. nr 2b
Załącznik-nr-2b-do-Ogłoszenia-Wzór-umowy​_Analitycy-kryminalni.pdf 0.18MB
Informacja o złożonych ofertach
Informacja-o-złożonych-ofertach.pdf 0.26MB
Informacja o złożonych ofertach​_załącznik
Informacja-o-złożonych-ofertach​_załącznik.pdf 0.43MB
Informacja o wyborze i unieważnieniu-16.04.2019
Informacja-o-wyborze-i-unieważnieniu-1.pdf 1.24MB
Informacja o unieważnieniu wyboru
Informacja-o-unieważnieniu-wyboru.pdf 0.27MB
Informacja nr 2 o wyborze i unieważnieniu
Informacja-o-wyborze-i-unieważnieniu-nr-2.pdf 0.49MB
Informacja nr 2 o wyborze i unieważnieniu
Informacja-o-wyborze-i-unieważnieniu-nr-2.pdf 0.49MB
Informacja o wyborze nr 3
Informacja-o-wyborze-nr-3.pdf 0.26MB
Informacja o ponownym wyborze
Informacja-o-wyborze-nr-4-ponowny-wybór.pdf 0.26MB
Informacja o nieudzieleniu zamówienia
Informacja-o-nieudzieleniu-zamówienia.pdf 0.27MB
Informacja o udzieleniu i nieudzieleniu zamówienia
Informacja-o-udzieleniu-i-nieudzieleniu-zamówienia​_14.pdf 0.70MB
Informacja o udzieleniu zamówienia 2
Informacja-o-udzieleniu-zamówienia​_2​_14.pdf 0.25MB
Informacja o udzieleniu zamówienia 3
Informacja-o-udzieleniu-zamówienia​_3​_14.pdf 0.28MB
Informacja o udzieleniu zamówienia 4
Informacja-o-udzieleniu-zamówienia​_4​_14.pdf 0.27MB
{"register":{"columns":[]}}