W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rekrutacja na rok szkolny 2025/2026

01.09.2025

Grafika promująca rekrutację do Studium Animatorów Kultury w Kaliszu na rok 2025/26. Z lewej strony znajdują się cztery kolorowe kadry przedstawiające kierunki kształcenia: animację działań teatralnych (osoba w czerwonym stroju w dynamicznej pozie), animację tańca (tancerka w ruchu na scenie), animację działań filmowych (klaps filmowy), animację fotografii (osoba robiąca zdjęcie aparatem). Po prawej stronie widnieje hasło „Pasja to klucz do sukcesu. Rozwiń ją u nas!”, a pod nim żółty przycisk z napisem „Zapisz się!”. Poniżej informacja o bezpłatnej szkole policealnej w trybie dziennym i zaocznym oraz adres strony: www.studium.kalisz.pl.

Zapraszamy do podjęcia nauki w Policealnym Studium Animatorów Kultury w Kaliszu! Jeśli masz świadectwo ukończenia szkoły średniej i pasję do sztuki oraz animacji kultury - to miejsce jest dla Ciebie. 

 

1. Dokumenty rekrutacyjne

 

Aby wziąć udział w rekrutacji, należy złożyć komplet dokumentów. Wymagane dokumenty:

  • Wniosek o przyjęcie (formularz do pobrania poniżej).
  • Świadectwo ukończenia szkoły średniej – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie bądź przez dyrektora szkoły, którą ukończył kandydat.
  • Zaświadczenie lekarskie od lekarza podstawowej opieki zdrowotnej potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do nauki w wybranym zawodzie.
  • Dwa zdjęcia w formacie 37 x 52 mm.

 

Termin składania dokumentów:

  • I TERMIN: 30 czerwca 2025 r.,
  • II TERMIN: 10 lipca 2025 r.

 

Ważne!

  • Dokumenty w formie papierowej można dostarczyć osobiście do sekretariatu szkoły od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:00 lub wysłać pocztą na adres:

Policealne Studium Animatorów Kultury w Kaliszu
ul. Podmiejska 25a, 62-800 Kalisz

 

2. Rozmowa rekrutacyjna

 

Rozmowa rekrutacyjna składa się z dwóch części: praktycznej i teoretycznej.

 

  • ANIMATOR DZIAŁAŃ TEATRALNYCH
  • PRAKTYKA - prezentacja umiejętności praktycznych: wiersz, fragment prozy i dowolna piosenka (pop, folklor, jazz, piosenka aktorska, melorecytacja), improwizacja aktorska.
  • TEORIA - zainteresowania teatrem: formami, aktorstwem, scenografią, kostiumami, charakteryzacją itp.

 

  • ANIMATOR TAŃCA
  • PRAKTYKA - prezentacja umiejętności praktycznych: krótka forma taneczna w dowolnym stylu, improwizacja taneczna.
  • TEORIA - zainteresowanie tańcem: różne formy taneczne, kostiumy, choreografia, pedagogika tańca, artyści związani z tańcem itp.

 

  • ANIMATOR DZIAŁAŃ FILMOWYCH
  • PRAKTYKA - prezentacja krótkich autorskich prób filmowych: materiał filmowy w dowolnej formie.
  • TEORIA - zainteresowanie filmem: kultura audiowizualna, montaż filmowy, różne formy filmowe, improwizacja filmowa.

 

  • ANIMATOR FOTOGRAFII
  • PRAKTYKA - prezentacje własnych prób fotograficznych do wyboru: pejzaż, portret, martwa natura, dokument, reportaż itp.
  • TEORIA - zainteresowanie fotografią: znani fotografowie, techniki fotografii (do wyboru: dokument, reportaż, portret, pejzaż itp.)

 

3. Termin rozmowy rekrutacyjnej

 

Rozmowa odbędzie się:

  • I TERMIN: 30 czerwca 2025 r. o godzinie 11:00 (części: praktyczna i teoretyczna)
  • II TERMIN: 10 lipca 2025 r. o godzinie 11:00 (części: praktyczna i teoretyczna)

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procesie rekrutacji?

A może zastanawiasz się, jak najlepiej przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej?

Zadzwoń – chętnie Ci pomożemy!

📞 Kontakt: 62 766 04 46

{"register":{"columns":[]}}