W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dostęp do informacji publicznej

Dostęp do informacji publicznej

Zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902) udostępnienie informacji publicznej następuje w drodze:

  • ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej;
  • na  wniosek zainteresowanego  w  odniesieniu do  informacji,  które  nie  zostały udostępnione
    w BIP Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Działdowie;
  • wyłożenia lub wywieszenia w miejscach ogólnie dostępnych.

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej można przedstawić ustnie, pisemnie oraz za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej:

  • listownie na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Działdowie, pl. Biedrawy 5,
    13-200 Działdowo
  • za pośrednictwem strony BIP Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Działdowie, przez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /PSSEDzialdowo2/SkrytkaESP
  • pocztą elektroniczną na adres Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Działdowie: psse.dzialdowo@sanepid.gov.pl
  • drogą telefoniczną pod nr telefonu: 23 697 26 34
  • Adres do e-Doręczeń: AE:PL-76216-61748-CSAIV-25

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej powinien zawierać:

  • adresat (podmiot obowiązany do udzielenia informacji)
  • oznaczenie wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwę wnoszącego oraz adres miejsca zamieszkania lub siedziby),
  • opis informacji o jaką prosi wnioskodawca,
  • określenie sposobu i formy udostępnienia informacji publicznej,
  • podpis wnioskodawcy oraz wskazanie adresu do korespondencji, adresu poczty elektronicznej.

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, Dz. Urz. UE L 127
z 23.05.2018 str. 2 oraz Dz. Urz. UE L 74 z 4.03.2021, str. 35)  (dalej: RODO) informujemy Państwa, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
    w Działdowie z siedzibą w Działdowie, pl. Biedrawy 5, 13-200 Działdowo.
  2. Z Administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
  • listownie na adres siedziby administratora: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
    w Działdowie, pl. Biedrawy 5, 13-200 Działdowo
  • przez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /PSSEDzialdowo2/SkrytkaESP
  • email: psse.dzialdowo@sanepid.gov.pl
  • Adres do e-Doręczeń: AE:PL-76216-61748-CSAIV-25
  • telefonicznie: (23) 697-26-34
  1. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych – Pani Żaneta Buczyło, z którym może się Pani/Pan skontaktować:
  • listownie na adres siedziby Administratora: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
    w Działdowie, pl. Biedrawy 5, 13-200 Działdowo
  • przez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /PSSEDzialdowo2/SkrytkaESP

Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu rozpatrzenia wniosku o udzielenie informacji publicznej.
  2.  Pani/Pana dane osobowe archiwizowane będą przez okresy wynikające z przepisów prawa
    o archiwizacji dokumentów (ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
    i archiwach).
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w systemie Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją RP ale nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  4. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
  5. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
  • dostępu do treści swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; 
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jeżeli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO: Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
  1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednakże jest warunkiem rozpatrzenia Pani/Pana wniosku.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.10.2024 13:59 Tomasz Piórkowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Tomasz Piórkowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostęp do informacji publicznej 2.0 27.08.2025 08:26 Tomasz Piórkowski
Dostęp do informacji publicznej 1.0 04.10.2024 13:59 Tomasz Piórkowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}