W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Elektroniczna Skrzynka Poddawcza

Elektroniczna skrzynka podawcza

Sposób doręczania dokumentów elektronicznych do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Ełku

Zgodnie z Ustawą o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne Powiatowa Stacja Sanitarno -Epidemiologiczna w Ełku udostępnia Elektroniczną Skrzynkę Podawczą - "Dostępny publicznie środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania informacji w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformatycznej".

Pismo ogólne do podmiotu publicznego

Aby złożyć dokument elektroniczny, należy wejść na stronę :

http://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-urzednika/katalog-spraw/profil-urzedu/psseelk

Adres skrzynki podawczej Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Ełku na platformie epuap to: /psseelk/SkrytkaESP/

 U W A G A:

W celu złożenia wniosku do PSSE Ełk konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.


   Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do PSSE Ełk:

 

1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza „Pisma Ogólnego” bądź dołączenie podpisanego dokumentu elektronicznego jako załącznika.

 

2. Dostarczenie dokumentu podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym  weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu poprzez pocztę elektroniczną na adres psse.elk@sanepid.gov.pl

 Jednocześnie informujemy, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia  uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie można uzyskać przekazując dokument drogą wymienioną w pkt.1.

 

3. Dostarczenie dokumentów w godzinach 7:30 – 15:05 do Sekretariatu mieszczącego się w pokoju nr 50 przy ul. Toruńskiej 6A/1 w Ełku na następujących nośnikach danych:

  1. Pamięć masowa USB 
  2. Płyta CD-RW

 Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do PSSE Ełk:

1.       Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane profilem zaufanym ePUAP

2.       Akceptowalne formaty załączników to:

1.       DOC, RTF, XPS, XLS

2.       ODS, ODT, ODP, DOCX, XLSX

3.       CSV

4.       TXT

5.       GIF, TIF, BMP, JPG, PNG

6.       PDF

7.       ZIP

3.       Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB, wielkość pojedynczego załącznika nie może przekraczać 3,5MB.

4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

 

{"register":{"columns":[]}}