W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Praca

Ogłoszenie o naborze – Stanowisko: Referent w Sekcji ds. Księgowości

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Ełku poszukuje kandydata na stanowisko – Referent w Sekcji ds. Księgowości
Nazwa stanowiska pracy: Referent w Sekcji ds. Księgowości
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony
Czas trwania umowy: maksymalnie do 31.12.2023 roku
Termin rozpoczęcia pracy: sierpień/wrzesień 2023 roku
Miejsce wykonywania pracy: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Ełku ul. Toruńska 6A/1 19-300 Ełk

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
przyjmowanie i kontrola formalno-rachunkowa ewidencji czasu pracy pracowników,
przygotowanie dokumentów do archiwizacji,
pomoc przy przyjmowaniu próbek klinicznych.

Wymagania niezbędne:
wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym,
znajomość obsługi urządzeń biurowych, podstawowych programów komputerowych,
bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
osoba nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo 
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe (preferowane umiejętności dodatkowe):
umiejętność organizacji pracy, samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność

Wymagane dokumenty:
Curriculum Vitae,
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, dotychczasowe 
zatrudnienie oraz kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku (do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów),
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

 
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:

  1. zgłoszenia wysyłane drogą elektroniczną: psse.elk@sanepid.gov.pl
  2. zgłoszenia wysyłane droga tradycyjną (listownie z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko Referent):

Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Ełku
ul. Toruńska 6A/1
19-300 Ełk
 
Termin składania ofert do dnia 11 sierpnia 2023 r. do godz. 14:00.

Inne informacje:
PSSE w Ełku jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek 
cechę prawnie chronioną.
 
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. 
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej BIP PSSE w Ełku lub tablicy informacyjnej w siedzibie PSSE Ełku.
Dokumenty, które wpłyną lub zostaną złożone do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Ełku po terminie nie będą rozpatrywane. 
Jednocześnie informujemy, iż dokumenty aplikacyjne złożone w ramach przedmiotowego naboru  będą przechowywane przez okres wymagany projektem dofinansowanym z środków Unii Europejskiej. 
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 87/621-77-50, 87/621-77-60.

KLAUZULA INFORMACYJNA 
dotycząca przetwarzania danych osobowych w ramach rekrutacji

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, dalej jako Rozporządzenie): 
Administrator Danych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny 
w Ełku, będący jednocześnie Dyrektorem Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Ełku ul. Toruńska 6A/1, 19-300 Ełk. 
Dane kontaktowe: e-mail psse.elk@sanepid.gov.pl; tel: 876217750; fax 876217764.


Inspektor Ochrony Danych
Możecie się Państwo kontaktować z wyznaczonym w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Ełku inspektorem ochrony danych za pośrednictwem adresu email: iod.psse.elk@sanepid.gov.pl
Cel przetwarzania danych osobowych
Państwa dane osobowe są zbierane a następnie przetwarzane w celach rekrutacyjnych i nie są udostępniane innym odbiorcom.
Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Państwa dane osobowe przetwarzane są zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a), b), c) oraz art. 9 ust. 2 
lit. b) Rozporządzenia. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn.zm.).
Prawa osób, których dane dotyczą
Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii; do ich sprostowania; usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania 
się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; ograniczenia ich przetwarzania; prawo do wniesienia sprzeciwu; żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych; jak również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. 
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych jest stosowne do przepisów prawa przywołanych w pkt. 4.
Informacja o okresie przechowywania danych osobowych
Dokumenty aplikacyjne złożone w ramach przedmiotowego naboru  będą przechowywane przez okres wymagany projektem dofinansowanym z środków Unii Europejskiej. 
Ponadto Administrator Danych, zgodnie z art. 24 ust. 1 Rozporządzenia, stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem rozporządzenia oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem. 
 

Materiały

ogłoszenie o naborze
PSSE​_Ełk​_Nabór​_na​_stanowisko​_(ogłoszenie​_na​_BIP).pdf 0.96MB
informacja o naborze- referent
referent.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.08.2023 08:38 Marek Kuczyński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Renata Szymaszko
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Praca 2.0 22.11.2023 11:02 Marek Kuczyński
Praca 1.0 01.08.2023 08:38 Marek Kuczyński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}