W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Oferta pracy - Stanowisko: Główny Księgowy

- UWAGA ZMIANA  - Termin składania ofert upływa dnia 10 października 2025 r. do godz. 14:00.

EK.210.1.2025

Oferta pracy – Stanowisko: Główny Księgowy

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Ełku, poszukuje osoby na stanowisko – Głównego Księgowego

Nazwa stanowiska pracy : Główny Księgowy

Wymiar czasu pracy : 1,0 etatu

Forma zatrudnienia – umowa o pracę

Termin rozpoczęcia pracy: październik/listopad 2025 roku (termin rozpoczęcia pracy może ulec zmianie)

Miejsce wykonywania pracy: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Ełku,
ul. Toruńska 6A/1

 

Wymagania niezbędne:

obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,

–  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

brak prawomocnego wyroku skazującego za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,

znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,

spełnienie jednego z poniższych warunków:

    • ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej
      3-letniej praktyki w księgowości,
    • ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej
      i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
    • posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
    • posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.

 

Wymagania dodatkowe:

znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

–  znajomość ustawy o rachunkowości,

znajomość rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,

znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,

znajomość przepisów dotyczących zatrudniania i wynagradzania w państwowych jednostkach budżetowych będących podmiotami leczniczymi,

–  znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,

–  znajomość przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych,

–  znajomość kodeksu pracy,

–  znajomość pakietu Microsoft Office,

–  biegła umiejętność obsługi komputera,

–  minimum 3-letnie doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych,

znajomość obsługi programów i platform internetowych a w szczególności: TREZOR, NBE, Progman Finanse Premium, e-PFRON, JPK_WEB, EZD RP A,

–  umiejętność planowania finansowego i analizy stopnia realizacji tego planu,

–  umiejętność sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych,

–  samodzielność działania i kreatywność,

–  umiejętność komunikowania się,

–  zdolność analitycznego myślenia oraz pracy w sytuacjach stresowych,  

–  odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja czasu pracy,

–  umiejętność zarządzania zespołem,

–  obowiązkowość, sumienność i dyspozycyjność.

 

Wymagane dokumenty:

–  CV, podanie o pracę, list motywacyjny,

–  kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

–  kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

–  dokumenty poświadczające staż pracy,

oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych (załącznik poniżej) ,

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe (załącznik poniżej),

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (załącznik poniżej),

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

–  mile widziana opinia pracodawcy poprzedniego zakładu pracy.

 

Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:

 

Zgłoszenia prosimy dostarczać z  dopiskiem „Główny Księgowy - EK.210.1.2025”:

  1. pocztą tradycyjną na adres:

 

Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Ełku

ul. Toruńska 6A/1

19-300 Ełk

 

  1. osobiście do siedziby PSSE w Ełku ul. Toruńska 6A/1 w godzinach od 8.00 do 14.00
  2. drogą mailową na  adres psse.elk@sanepid.gov.pl.

 

Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem lub podpisem elektronicznym.

 

 

Termin składania ofert upływa dnia 10 października 2025 r. do godz. 14:00.

 
Inne informacje:

Zgodnie z Ustawą o Państwowej Inspekcji Sanitarnej z dnia 14 marca 1985 r. (tekst jedn. Dz.U. z 2024 roku poz. 416)  pracownik Państwowej Inspekcji Sanitarnej, bez zgody właściwego państwowego inspektora sanitarnego, nie może:

  1. prowadzić działalności gospodarczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 236 ze zm.), a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności;
  2. wykonywać dodatkowych zajęć zarobkowych.  Prowadzenie działalności gospodarczej, zarządzanie taką działalnością lub bycie przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności albo wykonywanie dodatkowych zajęć zarobkowych nie może pozostawać w sprzeczności z obowiązkami pracownika lub wywoływać podejrzenia o jego stronniczość lub interesowność.

PSSE w Ełku zapewnia:

wynagrodzenie wg XVIII kategorii zaszeregowania zgodnej z rozporządzeniem
     w sprawie warunków wynagradzania za pracę pracowników podmiotów leczniczych
     działających w formie jednostki budżetowej (tekst jedn. Dz.U. z 2025 roku poz. 518 ze zm.),
–  
dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),           
–  nagrody jubileuszowe,           
–  dodatek za wysługę lat od 5 lat do 30 lat,     
dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy monitorze ekranowym,
–  możliwość skorzystania z oferty ubezpieczeń grupowych,  
–  możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej (KZP),      
–  udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe,         
–  możliwość korzystania z zasobów Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

PSSE w Ełku jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.

Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. 

Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej PSSE w Ełku.

Dokumenty, które wpłyną lub zostaną złożone do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Ełku po terminie nie będą rozpatrywane. 

Jedocześnie informujemy, iż CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji 
nie są przechowywane.  

Po zakończeniu rekrutacji oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone, 

a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 87/621-77-60.

Materiały

Oświadczenia
Oświadczenia.doc 0.04MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.09.2025 08:23 Marek Kuczyński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kuczyński Marek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Oferta pracy - Stanowisko: Główny Księgowy 2.0 02.10.2025 14:08 Marek Kuczyński
Oferta pracy - Stanowisko: Główny Księgowy 1.0 24.09.2025 08:23 Marek Kuczyński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}