W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o złożonych wnioskach w postępowaniu dotyczącym nieodpłatnego przekazania, darowizny, odpłatnego nabycia zużytych i zbędnych składnikach majątku ruchomego Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Ełku

W dniu 11.08.2023  upłynął termin składania wniosków o nieodpłatne przekazanie, darowiznę lub odpłatne nabycie zużytych i zbędnych składników majątku ruchomego Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Ełku.

Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu było zamieszczone od dnia 19.07.2023 w Biuletynie Informacji Publicznej PSSE w Ełku pod adresem: https://www.gov.pl/web/psse-elk/ag261322023

W prowadzonym postępowaniu wpłynął jeden wniosek od Stowarzyszenia Wiatraki Mazur Orzechowo 28, 19-330 Stare Juchy KRS 0000401481 NIP: 848-185-97-56 o darowiznę zużytych i zbędnych składników majątku ruchomego PSSE w Ełku.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.09.2023 08:23 Marek Kuczyński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marek Kuczyński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o złożonych wnioskach w postępowaniu dotyczącym nieodpłatnego przekazania, darowizny, odpłatnego nabycia zużytych i zbędnych składnikach majątku ruchomego Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Ełku 1.0 28.09.2023 08:23 Marek Kuczyński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}