W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zp.2721.9.2025

Załącznik Nr 7

do Instrukcji Udzielania Zamówień
o wartości poniżej progu 130 tys zł.

 

 

Nasz znak:  ZP.2721.9.2025                                                                                                           Ełk, dnia 12.09.2025r

 

Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego
o wartości poniżej 130 tys zł.

 

I. Zamawiający:

Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Ełku
ul. Toruńska 6A/1, 19-300 Ełk

                                                                                   NIP: 848-11-59-993

                                                                                                    

II. Opis przedmiotu zamówienia:

  1.    Sukcesywne wykonywanie usług transportowych dla PSSE w Ełku pojazdem Zleceniodawcy na trasie: Ełk – Gołdap – Olecko – Ełk – Pisz – Ełk od poniedziałku do środy w godzinach od 7.30-14.30
    z możliwością zwiększenia ilości godzin.

                   – Termin realizacji   01.10.2025 -17.12.2025r.

 

  1. Inne elementy związane z realizacją zamówienia:

Czas realizacji płatności przelewem na podstawie zawartej umowy po wykonaniu usługi.

 

  1. Sposób przygotowania i złożenia oferty:
  1. Oferta powinna być złożona w sekretariacie PSSE Ełk pok. 50 lub emailem psse.elk@sanepid.gov.pl na druku wg Załącznika nr 1  

 

  1. Termin i miejsce złożenia oferty:
  1.  Miejsce złożenia oferty – siedziba Zamawiającego
  2.  Termin złożenia oferty – do dnia 17.09.2025r. do godziny 9.00

 

  1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę
za wykonanie przedmiotu zamówienia.

 

  1. Dodatkowe informacje:

    Dodatkowych informacji udziela Pan/Pani pod nr telefonu Marek Kuczyński, tel. 87/621-77-50

 

  1. Załączniki:

      Nr 1. Formularz oferty cenowej

 

 

 

 

Materiały

Rozeznanie cenowe
Rozeznanie cenowe.pdf 0.05MB
Oferta​_wykonawcy
Oferta​_wykonawcy.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.09.2025 10:31 Marek Kuczyński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kuczyński Marek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zp.2721.9.2025 1.0 12.09.2025 10:31 Marek Kuczyński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}