W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Przyjmowanie i załatwianie spraw

Przyjmowanie i załatwianie spraw w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Gostyniu odbywa się w godzinach urzędowania, tj. od 725 do 1500 od poniedziałku do piątku.
Sprawy załatwiane są w trybie i terminach wynikających z kodeksu postępowania administracyjnego.

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gostyniu – Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gostyniu przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków we wtorki w godz. od 1400 do 1500 oraz w czwartki w godz. od 900 do 1000.

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. Nr 5, poz.46).

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.11.2020 13:26 Michał Krystkowiak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Krystkowiak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przyjmowanie i załatwianie spraw 2.0 28.12.2020 13:59 Michał Krystkowiak
Przyjmowanie i załatwianie spraw 1.0 10.11.2020 13:26 Michał Krystkowiak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}