W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

"Świadczenie usług informatycznych w 2026 r."

Napis: Zapytanie ofertowe

1) Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług informatycznych w 2026 r. na rzecz
Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Gostyninie w wysokości nie większej
niż 3-5 h miesięcznie.


2) Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia: 01.01.2026 - 31.12.2026 r.

3) Warunki realizacji zamówienia
1. Zamawiający zawrze umowę na realizację usługi z Wykonawcą, którego oferta zostanie
wybrana jako najkorzystniejsza.
2. Płatność za wykonanie czynności będących przedmiotem zamówienia nastąpi w ciągu
14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionego rachunku i miesięcznego
sprawozdania z przeprowadzonych działań po podpisaniu umowy. Płatność będzie
dokonywana raz na miesiąc.


4) Osoba do kontaktów
1. W sprawie przedmiotu zamówienia: Aneta Ulińska
email: sekretariat.psse.gostynin@sanepid.gov.pl


5) Opis sposobu przygotowania oferty
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2.Ofertę proszę złożyć na adres mailowy: sekretariat.psse.gostynin@sanepid.gov.pl
lub w siedzibie Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Gostyninie
przy ul. Bierzewickiej 67 do dnia 15.11.2025 do godz. 12:00
3. Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez
Zamawiającego.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
6. Wykonawca musi spełniać wszystkie wymagania przedstawione w przedmiocie
zamówienia.
7. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany
do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone
Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania
ofert.

6) Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:
1. Posiada przynajmniej 3-letnie doświadczenie w obsłudze informatycznej z
dokumentami potwierdzającymi (np. referencje, kopie umów poświadczone przez
wykonawcę za zgodność z oryginałem).
2. Jako podmiot przetwarzający gwarantuje wdrożenie adekwatnych środków
technicznych i organizacyjnych. W przypadku niespełnienia wymogów bezpieczeństwa
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia umowy z oferentem, który zajął kolejne
miejsce podczas rozstrzygania ofert.

7) Opis przedmiotu zamówienia:
1. Nadzór informatyczny oraz cyberbezpieczeństwo systemów informatycznych Stacji,
2. Usuwanie usterek i awarii wewnętrznej sieci informatycznej Stacji,
3. Konserwacja sprzętu komputerowego, drukarek i oprogramowania, oraz usuwanie
danych ze sprzętu wycofanego z użytkowania,
3. Kontrola bezpieczeństwa sieci komputerowej oraz zgłaszanie naruszeń zabezpieczeń
w systemie,
4. Wykonanie raz na rok wewnętrznego audytu bezpieczeństwa;
5. Instalacja oprogramowania systemowego oraz aplikacyjnego na komputerach,
6. Bieżące szkolenie pracowników w zakresie obsługi nowego sprzętu informatycznego
i nowo instalowanych programów,
7. Archiwizacja baz danych programów: Płatnik, Finanse i Księgowość Wolters Kluwer,
Kadry i Płace Mini Papirus SoftHard, NBE NBP, udział w ocenie ich przydatności
i niszczeniu oraz wgrywanie certyfikatów niezbędnych o obsłudze w informatycznych
systemach dziedzinowych,
7. Pełnienie funkcji Administratora Systemu Informatycznego (ASI),
8. Świadczenie usług doradczych m.in. poprzez udział w pracach związanych z zakupami
sprzętu komputerowego oraz oprogramowania,
9. Współpraca z Inspektorem Ochrony Danych.


8) Opis sposobu obliczania ceny oferty
1. Cena ofertowa jest ceną brutto za jedną roboczogodzinę świadczenia usług, obejmującą
wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT,
podatek dochodowy oraz składki ZUS naliczane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Cena ofertowa za jedną roboczogodzinę musi zawierać wszystkie elementy niezbędne
do prawidłowego i pełnego wykonania usług określonych w opisie przedmiotu zamówienia,
w szczególności koszty pracy, dojazdu, użycia sprzętu i materiałów pomocniczych.
3. Cena ofertowa powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) i zaokrąglona do dwóch
miejsc po przecinku.

9) Kryteria oceny ofert
1. Kryteria oceny ofert:
1) Cena za jedną roboczogodzinę brutto (80%)
2)Minimum 3-letnie doświadczenie osoby świadczącej usługi informatyczne w zakresie
przedmiotu zamówienia, poświadczone na piśmie (20%)
Punktacja:
1) Cena (maksymalnie 80 pkt)
Punkty będą obliczane według wzoru:
Punkty za cenę = 
(Najnizsza stawka za 1 roboczogodzinę brutto sposrod ofert
Stawka za 1 roboczogodzinę brutto danej oferty)
× 100 × 0,8
2. W kryterium drugim za poświadczone na piśmie minimum 3 letnie doświadczenie można
uzyskać 20 pkt. Brak poświadczenia lub doświadczenie mniejsze niż 3 lata – 0 pkt.
3. Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Maksymalna liczba
punktów jaką można uzyskać – 100.
4. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów
spośród ofert podlegających rozpatrzeniu.


10) Składanie ofert dodatkowych
1. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie można dokonać wyboru oferty
najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
2. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych
niż zaoferowane w złożonych ofertach.

11) Okoliczności, w których oferta nie podlega rozpatrzeniu
1. Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
2. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
3. Jeżeli Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w postępowaniu.
12) Podstawa nieudzielenia zamówienia
1. Nie złożono żadnej oferty podlegającej rozpatrzeniu.
2. Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający
może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania
lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć.
4. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny.

13) Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert
wiarygodności
przedstawionych przez Wykonawców informacji zawartych w ofercie.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, do których wskutek sprawdzenia
wiarygodności ofert poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych
niezgodnych z prawdą.
3. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

 

Z wyrazami szacunku
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gostyninie
Małgorzata Eichel
/dokument podpisany elektronicznie/

 

Załączniki:
1.Formularz cenowy (zał. Nr 1 do zapytania ofertowego).
2.Wzór umowy (zał. Nr 2 do zapytania ofertowego)
3.Wzór umowy powierzenia danych (zał. nr 3 do zapytania ofertowego)
4.Klauzula informacyjna dla Oferentów (zał. nr 4 do zapytania ofertowego
5.Oświadczenie wykonawcy.

Materiały

Zapytanie ofertowe - Świadczenie usług informatycznych
Zapytanie​_ofertowe​_17102025.pdf 0.18MB
Załącznik 1 - Formularz cenowy
Załącznik​_1-Formularz​_cenowy​_17102025.doc 0.04MB
Załacznik 2 - Umowa na świadczenie usług
Załacznik​_2​_-​_Umowa​_na​_świadczenie​_usług​_17102025.doc 0.06MB
Załacznik 3 - Umowa powierzenia danych osobowych
Załacznik​_3​_-​_Umowa​_powierzenia​_danych​_osobowych​_17102025.docx 0.02MB
Załącznik 4 - Zgoda na przetwarzanie danych
Załącznik​_4​_-​_zgoda​_na​_przetwarzanie​_danych​_17102025.docx 0.02MB
Załącznik nr 5 - Oświadczenie
Załącznik​_nr​_5​_-​_Oświadczenie​_17102025.docx 0.01MB
{"register":{"columns":[]}}