W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gryfinie przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w poniedziałek w godz. 15:00 – 16:00.

Przedmiotem złożonej skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw. Jeżeli organ, który otrzymał skargę, nie jest właściwy do jej rozpatrzenia, obowiązany jest niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni, przekazać ją właściwemu organowi, zawiadamiając równocześnie o tym skarżącego, albo wskazać mu właściwy organ. Złożona skarga załatwiana jest bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.Skargi (wnioski) szczególnie skomplikowane załatwiane są nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania wyjaśniającego.

Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności. Jeżeli organ, który otrzymał wniosek, nie jest właściwy do jego rozpatrzenia, obowiązany jest w ciągu siedmiu dni przekazać go właściwemu organowi. O przekazaniu wniosku zawiadamia się równocześnie wnioskodawcę.

Skargi i wnioski mogą być wnoszone ustnie, pisemnie, telegraficznie, za pomocą poczty elektronicznej lub telefaxu.

Dla wniesienia skargi lub wniosku w interesie innej osoby wymagana jest jej zgoda.

Skargi i wnioski muszą zawierać: 

  •  imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego

  •  adres wnoszącego

Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Organem sprawującym nadzór nad Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Gryfinie właściwym do rozpatrzenia skarg na jego działalność jest Wojewódzki Inspektor Sanitarny w Szczecinie, siedziba: Spedytorska 6/7, 70 – 632 Szczecin tel.091 462 – 40 - 60

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.06.2021 08:58 Natalia Korkuś
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Natalia Korkuś
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 1.0 14.06.2021 08:58 Natalia Korkuś

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}