W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Stanowisko Pracy Archiwisty

Do zadań Stanowiska Pracy Archiwisty należy w szczególności:

1)    współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie właściwego postępowania
z dokumentacją i odpowiedniego przygotowania jej do przekazania do archiwum zakładowego;
2)    nadzorowanie prawidłowości wykonywania czynności kancelaryjnych w komórkach organizacyjnych;
3)    przejmowanie w stanie uporządkowanym materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej spraw zakończonych z komórek organizacyjnych;  
4)    przechowywanie akt w stanie uporządkowanym w sposób zabezpieczający przejętą dokumentację przed zniszczeniem;
5)    opracowanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji;
6)    udostępnianie akt osobom upoważnionym, wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej, prowadzenie kwerend w aktach znajdujących się w archiwum;
7)    porządkowanie przechowywanej dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym;
8)    przeprowadzenie skontrum dokumentacji;
9)    przygotowanie i przekazanie materiałów archiwalnych kategorii „A” do archiwum państwowego, współpraca z właściwym archiwum państwowym;
10)    inicjowanie komisyjnego brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz przekazywanie wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, po uprzednim uzyskaniu zezwolenia archiwum państwowego, a także udział w jej komisyjnym brakowaniu;
11)    sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym.

 

 

{"register":{"columns":[]}}