W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Stanowisko Pracy Radcy Prawnego

Do zadań Stanowiska Pracy Radcy Prawnego należy w szczególności:

1)    udzielanie opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa;
2)    informowanie komórek organizacyjnych o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działania Powiatowej Stacji;
3)    informowanie Dyrektora Powiatowej Stacji o uchybieniach prawnych w działalności Powiatowej Stacji i ewentualnych skutkach tych uchybień;
4)    opiniowanie projektów umów zawieranych przez Powiatową Stację;
5)    nadzór prawny nad egzekucją należności Powiatowej Stacji;
6)    występowanie o nadanie klauzuli wykonalności orzeczeniom sądowym;
7)    sporządzanie wniosków o wszczęcie egzekucji;
8)    zapewnienie zastępstwa prawnego Powiatowego Inspektora i Powiatowej Stacji w postępowaniach sądowych, administracyjnych oraz przed innymi organami;
9)    opiniowanie pod względem prawnym projektów aktów normatywnych i innych aktów prawnych;
10)    instruktaż i nadzór w zakresie postępowania mandatowego prowadzonego przez pracowników.

 

 

{"register":{"columns":[]}}