Klauzula informacyjna dotycząca monitoringu
Klauzula informacyjna dotycząca monitoringu
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( dalej: RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Łodzi/Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 10, 93-189 Łódź;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej rodo.psse.lodz@sanepid.gov.pl;
3) administrator będzie przetwarzał dane osobowe (wizerunek) w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników oraz ochrony mienia na podstawie art. 22(2) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
4) dane osobowe z kamer I -X mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom na podstawie przepisów prawa;
5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora z kamer I-X. Miejsca monitorowane przez PSSE w Łodzi to:
Lokalizacja na ulicy Stanisława Przybyszewskiego 10
I. korytarz główny od strony wejścia z ul. Przybyszewskiego;
II. sekretariat;
III. parking przy wejściu głównym do siedziby PSSE w Łodzi;
IV. parking za bramą PSSE w Łodzi;
V. parking za bramą PSSE w Łodzi;
VI. parking za bramą PSSE w Łodzi;
VII. parking przy Parku Reymonta
VIII. parking za budynkiem PSSE w Łodzi;
IX. hol (1 piętro)
Lokalizacja na ulicy Pomorskiej 96
X. korytarz główny od strony wejścia z ul. Pomorskiej 96
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) wizerunek osób zarejestrowanych monitoringiem z kamer I-X przechowywany jest przez 8-9 dni (w zależności od parametrów rejestrowanego obrazu). Po upływie terminu przechowywania zapis ze wszystkich systemów monitorujących usuwa się w sposób automatyczny poprzez nadpisanie nagrań.;
2) osobom nagranym przysługuje prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia niektórych danych. Dodatkowo osobie nagranej przysługuje prawo żądania ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
3) podanie danych osobowych w postaci wizerunku jest konieczne ze względów na ciągły tryb monitorowania;
4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.