Informacja o Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Pleszewie w tekście łatwym do czytania i zrozumienia
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Pleszewie potocznie nazywana jest Sanepidem.
Co możesz załatwić w powiatowym Sanepidzie:
1. Możesz zrobić badanie do pracy, takie jak badanie kału.
2. Umówić się na odbiór sanitarno-techniczny pomieszczeń.
3. Złożyć wniosek dotyczący ekshumacji zwłok.
4. Możesz złożyć skargę na brud w restauracji, szkole, szpitalu, itp.
5. Przyjść z grzybami i sprawdzić czy są jadalne.
Możesz się z nami skontaktować poprzez:
• napisanie listu na adres:
Powiatowa Stacja
Sanitarno-Epidemiologiczna w Pleszewie
ul. Poznańska 30
63-300 Pleszew
• wysłanie maila na adres:
sekretariat.psse.pleszew@sanepid.gov.pl
Informacje o przyjmowaniu materiału do badań znajdują się na naszej stronie.
- Pierwsza publikacja:
- 03.04.2024 12:57 Michał Stempniewicz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Michał Stempniewicz
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Informacja o Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Pleszewie w tekście łatwym do czytania i zrozumienia | 1.0 | 03.04.2024 12:57 Michał Stempniewicz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP