W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski mogą być wnoszone:

  • pisemnie (pocztą na adres korespondencyjny - ul. Poznańska 30, 63-300 Pleszew),
  • pocztą elektroniczną (sekretariat.psse.pleszew@sanepid.gov.pl),
  • jak również ustnie do protokołu w Sekretariacie PSSE ul.Poznańska 30, w godzinach urzędowania Stacji od 7.25 do 15.00.
  • za pośrednictwem elektronicznej platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)

Skargi i wnioski muszą zawierać:

  1. imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego.
  2. adres wnoszącego.

Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.

 

Uwaga:
Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.05.2022 11:51 Michał Stempniewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Stempniewicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 2.0 02.11.2022 13:54 Michał Stempniewicz
Skargi i wnioski 1.0 31.05.2022 11:51 Michał Stempniewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}