W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacje dla organizatorów imprez masowych

Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych organizator imprezy masowej przeprowadzanej na terenie powiatu pruszkowskiego nie później niż na 30 dni przed planowanym terminem jej rozpoczęcia zwraca się do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Pruszkowie  z wnioskiem o wydanie opinii dotyczącej zabezpieczenia imprezy masowej.

Do wniosku należy dołączyć dokumentację, o której mowa w art. 25 ust 2 ww. ustawy.

Dokonując oceny zabezpieczenia sanitarnego imprezy masowej, Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Pruszkowie uwzględnia, ponadto:

- zapewnienie uczestnikom planowanych imprez masowych możliwości korzystania z sanitariatów (w przypadku imprez plenerowych należy podać ilość i rodzaj sanitariatów przenośnych oraz firmę, która je dostarczy i zapewni ich obsługę oraz serwis),

- zapewnienie pojemników na odpady stałe w trakcie trwania imprezy (należy wskazać rodzaj i ilość pojemników na odpady oraz firmę odbierająca odpady),

- zapewnienie sprzątania terenu w trakcie imprezy oraz po jej zakończeniu,

- warunki prowadzenia podczas planowanej imprezy masowej działalności gastronomicznej w zakresie obrotu środkami spożywczymi (należy wskazać, kto i w jakim zakresie będzie prowadził tego rodzaju działalność w trakcie trwania imprezy).

{"register":{"columns":[]}}